Recenze (41)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Nevím, co blázníte... Jasně nejlepší díl poslední trilogie.
Smrt ve tmě (2016)
wtf?? To jste všichni slepí? Ano jednou jsem se leknul...
Chata v horách (2012)
Ach jo a já se těšil na horror. Pokud se smíříte s tím, že to není horror, tak je to celkem zábava... :-)
Spartakus (2010) (seriál)
Poslední a první série super, proto 4*, ale ta druhá, to byla bída.
Pelíšky (1999)
Film, který dovede i po několika shlédnutí vyvolat stále stejné a velmi intenzívní emoce. Radost, štěstí, ale i křivdu a beznaděj.
Sinister (2012)
Po dlouhý době jsem se kouknul na horor a dobrý. :-) 3.5
Avengers (2012)
Moderní akčňák, jak má být, bavil jsem se od začátku až do konce a Hulk měl naprosto nejlepší scény :-D
Bitevní loď (2012)
Amerika no...:-) Žánr by měl být spíš sci-fi/akční/komedie.
Pohádkové počasí (2008) (TV film)
To je opravdu taková blbost, až to je srandovní..
Pařba v Bangkoku (2011)
Popravdě jsem byl rozhodnutý, že dám 2 *, protože film nic moc, taková horší kopie jedničky. Ale shodou okolností jsem byl na jedné akci a fotky, které jsem viděl o týden později mi úplně zkazily iluze o průběhu párty, takže za ty fotky na konci 3*. :-D