Poslední recenze (76)
Těla (2023) (seriál)
Snad poprvé boduji bez kompletního shlédnutí. Jakožto mladý pokrokový ultraliberál jsem velice spokojen s chlapáckou dávkou homosexuality a s rasovou diverzitou hlavního města Anglie, které připomíná metropoli ve Střední Africe. Ale Netflix mě hrubě zklamal naprostým bojkotem a nepropagací obnovitelných zdrojů energie, udržitelného bydlení a elektromobility! Netflixi, fujky, fujky…..
Pánský klub (2022)
Tuzemská kinematografie je beznadějně u naprostého dna. Definitivně. ODPAD nedávám jen proto, že jsem to prostě neviděl celé po závěrečné titulky. Dno. Dno. Dno.
Renfield (2023)
Chtěl jsem po shlédnutí ihned sednout ke klávesnici a zavčas si odplivnout. Naštestí jsem to nechal přes noc uležet! Ale i tak je jedná o blábol. Sorry! Proč se dnes točí takto zkratkovité filmy, plné lekaček, střihů, záblesků, akčních klišé... Já tohle všechno beru, miluju osmdesátky, které byly stereotypy nacpané až k prasknutí...ale byl tam alespoň příběh. Celý tenhle RENFIELD je jako nějaký pseudo-motivační dokument k tomu, jak se vymanit ze systému a být sám sebou, protože na to přece "mám právo". Nulový příběh, zato digi-krrrrrrev a násilí....joo, to je ono, to divák chce! Neřeším skutečnost, že se upatlal scénář ze dvou literárních postav a že se jejich soužití nějakým způsobem rozvíjí. Proč ne? Prostě avantgarda. Ale proboha proč takhle pitomě? Ten scénář je tak zoufale chabý, že ten film nemohu brát ani jako sobotněvečerní relax a blbost k pročištění vlastního harddisku. Cage opět nezklamal výběrem prostoduchého filmu, ve kterém se zase a znova objevuje. Jeho postava spíše sekunduje jakési kopii Hugha Granta (grimasy, mimika, mluva...) a jediný, kdo je sympatický (skřípu zuby), je prapodivná číňanka v roli policistky (být to černoška, tak už to nedám). Fakt slabé. Snažil jsem se. Fuj!