Recenze (234)
Osudový dotek (2004)
Škoda, že Ashton Kutcher neumí hrát.
Horečka sobotní noci (1977)
"Teď jsi mě rozcuchal." Už dlouho se mi nestalo, že bych se téměř celou dobu trvání nějakého filmu uculovala jak idiot. Nebo že bych v obýváku u televize pařila na "Night fever". Ať žije disco! S tím lustrem se musí něco udělat...
Pokání (2007)
Ne, opravdu ode mě nečekejte žádné "wow, čistá krása, a konečně po tolika letech dokonalý bla bla bla...." Místo "citového dopadu" mně Atonement způsobilo spíše naprostý odpad (v doslovném slova smyslu, jěštěže máme tak měkký koberec). Mrazení v zádech ve mně vyvolala pouze představa, kolik toho asi Keira Knightley může za den sníst.
Stepfordské paničky (2004)
"Líbilo by se mi ze šišek postavit sněhuláka, který by byl v životní velikosti..." "A já udělám ze šišek figurky v betlémě. Dokonce i jezulátko..." "A já si pak přidělám jednu šišku k vibrátoru, abych si ty letošní Vánoce fakt užila.":))
Hranice lásky (1999)
Škoda, že jsem neměla kapesník. Škoda, že řasenku ano.
Orlando (1992)
To je pohoda... Já už jsem se začínala bát, kdy mně začnou tikat ty biologické hodiny, abych si pořídila nějakého toho potomka, co mi jednou bude platit domov důchodců, a jak sleduju Orlando, tak mám ještě takových 400 let čas...
Smrtelný hřích (1945)
Když ho miluješ, není co řešit... ;)
Dynastie (1981) (seriál)
Geniální komentář uživatele "Besyn"!
Hraběnky (2007) (seriál)
Nejvíc mě pobavil komentář jakéhosi ondrecha, co natočil už (panečku!) 2 filmy, které si sám označil za úplně stejně kvalitní jako tento seriál, což ho naprosto uklidnilo:) Jsem ráda, že tímto tak oznámkoval i svá dílka jednou hvězdičkou a že se nebude muset obtěžovat s "nějakou" vysokou filmovou školou... Že by myslel FAMU nebo je tady těch vysokých filmových škol více...?:)
Zahraniční aféra (1948)
"K čemu je parfém? Raději mám svěží vlhkou vůni iowské kukuřice po dešti." "Letos pršelo málo, kukuřici se dařilo." "To slyším moc rád.":)