Recenze (204)
Velké podmořské dobrodružství 3D (2009)
Bohužel uspávající nuda. Ne vyložene špatný, ale místy dosti rušivý hudební doprovod (asi aby vám to nedovolilo usnout). Něktré záběry mají značně nepřehlednou, až chaotickou kompozici - jakoby francouzi nakoupili nepovedené a vystřižené záběry od National Geographic. O využití 3D potenciálu bych při shlédnutí filmu v 3Digital / Palace nebo Village cinemas nemluvil, na IMAX to zatím bohužel nemá.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Těžko dnes předávat ono poselství způsobem, jakým to předával původní snímek před 57 lety.
Maratónec (1976)
Hodně slušný thriller, nicméně mám u něj malý problém s hudbou a s drobnými chybami v některých scénách (prší - střih - svítí slunce) apod.
Falešná hra s králíkem Rogerem (1988)
Dnes už dialogy a místy lehce infaltilní humor trošku škodí, ale i tak po 20 letech hodně nadprůměrná zábava.
23 (2007)
Rovněž bych tento kousek nezatracoval do odpadní stoky, Carrey se mi líbil; jistě: scénář má své mouchy. Dost se mi líbil i soundtrack od Harry Gregson-Williamse, místy lehce "rozumně" podobný tomu z Constatina. Škoda, že na CD Soundtracku nejsou všechny tématické kusy.
Hvězdný prach (2007)
Trochu se stydím, že jsem před lety knížku odložil po několika přečtených stránkách, ale filmové zpracovnání se fakt povedlo.
Za deset dvanáct (2006)
O-ou, dal jsem na komentáře uživatelů ČSFD a zábava se nekonala. Nápadité vracení v čase k různým postavám mělo sice své kouzlo, ale příběh jako takový uboze prázdný. Polovyslečené slečny byla moc slabá náplast.
Cow and Chicken (1997) (seriál)
Zásadní, ujetý a značně originální animák, který má jenom jednu "vadu": Absolutní, geniální a nepřekonatelný dabing Charlieho Adlera (dabuje krávu, kuře a Červeného), staví tento animák do role "pouze-pro-anglicky-rozmějící". Mama had a chicken / Mama had a cow / Dad was proud / He didn't care how.
Fidibus (2006)
Zčásti souhlasím z Milanem25, ale vyložene špatné to nebylo, sem tam nějaká hláška či lehce úsměvná scéna a na Lene Maria Christensen se dalo taky koukat (namalovanou i jakože nenamalovanou, i když makeup měla asi neustále).
Dexter (2006) (seriál)
I po posledních sezónách, kde seriálu docházel dech, stále za 100%. Nekonečný seriál by z toho asi nechtěl nikdo, ale i tak mi Dex a jeho banda chybí. :-/