Recenze (2 318)
Americký ninja 4 (1990)
To samé jako předchozí díl. Pohádka s nic moc souboji, která si už dnes asi těžko někoho získá. 50% :)
Americký ninja 5 (1993)
Parádní Martial-art béčko s Davidem Bradleyem, který tu kosí trénované bojovníky jednou ranou. Je to přehnané, ale mě se to tak líbí už z doby, kdy tyto filmy frčely.Opět je to pohádka, která dnes již nikoho nového nepřitáhne a hodnotím jí z nostalgického hlediska. Prostě ten film mám rád a dávám mu 86% :)
Americký samuraj (1992)
Pro mě peckovej Martial Art film, který je spíš taková arénovka. Obsazení obou hlavních rolí je parádní. Souboje sice v dnešní době asi moc nezaujmou, ale mě jako fanouška těchto filmů to vůbec nebaví. Věřím, že spoustě lidí vyrůstajících v zlaté éře VHSkových filmů se to líbí. Na DVD to zas kazí neoriginální dabing, ale co se dá dělat. 90% :)
Americký sniper (2014)
Ale jo, zajímavý životopisný drama to je, akce je zde taky spousta. Jelikož jsem neměl tucha jak to skončí, tak jsem si i pro mě překvapivý konec užil. Cooper mě ve své roli hodně překvapil. Za mě 75% :)
Americký zabiják (2017)
Průměrný akční thriller, který nemá žádné zajímavé zvraty, ani není napínavý. Obsazení je slušné, ale filmu chybí svižnější tempo a lepší akce. Za mě 60% :)
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Tento filmek mě chytnul a nepustil, i když ho dávali v tv skoro do tří do rána. Ty tři příběhy jsou pěkně natočený a jejich propletení hodně brutální. Za mě 86%. ;)
Andělé a démoni (2009)
Stejně jako Šifra, tak i Andělé se mi hodně líbili. Film je napínavý a pěkně natočený. Obsazení filmu sedlo. 85% :)
Andělská tvář (2001)
Hodně předvídatelný příběh, který mě vůbec nezaujal a dost mě celý film nudil. Už nikdy víc. 10% :)
Angela & Viril (1993)
Tak to je hodně o ničem, ale Angelina kóča, to zas jo :) 5% :)
Angry Birds ve filmu (2016)
Tak za mě tedy zklamání. Pár vtípků pobavilo, ale podle traileru jsem čekal větší palbu humoru. Koukatelné to je, ale jsou vtipnější a zajímavější animáky. 60% :)