Recenze (2 318)
Hook (1991)
Povedené fantasy, na které jsme byli nahnáni ještě ve škole. Dnes jsem si to připomenul a není to špatné. Dnešní mládež to asi moc neosloví. Williamse moc nemusím, ale tady byl celkem ok. Pojetí příběhu je celkem zajímavé a konec pěkný. Za mě 60% :)
Hooligans (2005)
Určitě pěkně natočený filmek o hooligans. Příběh je zajímavý, postavy věrohodné. Celkově se ve filmu nic moc neděje, ale bitky jsou natočené pěkně. Konec filmu se dal předvídat. Za mě 70% :)
Hop (2011)
Takovej normální filmek pro celou rodinu. Nic převratnýho, ale na relax je to dobrý. Za mě 50% :)
Hory mají oči (2006)
Pěkně vytvořená vvražďovačka se zmutovanými šmejdy, hodně krvavými scénami, pěknými buchtami a jednoduchým, ale nenudícím příběhem. Akce je zde hodně. 85% :)
Hory zalité krví (2009)
Taková ta klasika, temný les, znetvořený a takřka nezničitelný psychopat, partička mladých lidí, pěkný buchty, litry krve. Za mě 70% :)
Hospoda (1996) (seriál)
Na českej seriál to neni zas tak špatný, ale žádnej zázrak to taky neni. Některé díly jsou i vtipné. Za mě 30% :)
Hostel (2005)
Průměrnej horůrek, kterej tu měl kdysi velkou reklamu díky tomu, že se natáčel u nás. Filmek se rozjede v hororovým smyslu až tok po dvou třetinách. Do tý doby je to o turistech, co chtěj zbalit buchty v Amstru a pak na slovensku, kde se pak zbytek filmu odehrává. Za dvě český herečky a poslední třetinu filmu dávám 60% :)
Hostel II (2007)
Tak dvojka jde skoro ve stejném stylu, jako jednička s tím rozdílem, že tady jsou hlavními lovenými americké dívky, které jsou překecány na výlet do lázní na Slovensko. Film začíná tam kde končí jednička a chvíli to pokračuje, ale pak si to jede nový příběh. Taky se zde párkrát seznámíme s dvojicí kupujících, což předtím nebylo. Jinak to samý i když tady je krve trochu víc a rozjíždí se to od půlky filmu. 65% :)
Hostel III (2011)
Tak tohle je hodně slabej filmek a se sérií Hostel má společný jen klub Lovců lidí. I prostředí se změnilo a ze Slovenska se přesunulo do Las Vegas. Další rozdíl je v tom, že boháči už sami nemučí a nezabíjejí lidi podle svého, ale sázejí si na to. Některé smrti jsou spíš nudný a ani zde není tolik krve jako v předchozích dílech. Jako úplně špatný film to není, ale čekal jsem spíš průměr jako u předchozích dvou. Za mě 40% :(
Hotel Paradise (2012) (pořad)
K tomuhle se nemá cenu nějak rozsáhle vyjadřovat, vše tu bylo napsáno (třeba komentář od Zecka je krásně výstižný). Za mě pro tuhle sračku 0%.