Recenze (2 318)
Gympl (2007)
Film mě nebavil a herecky ani nezaujal. 30% :(
Pad Man (2018)
Poutavý příběh se mi hodně líbil. Obsazení bezchybné a věrohodné. Vážnější téma filmu sedlo a i délka potěšila. Za mě 80% :)
Vojákova dívka (2003) (TV film)
Velice zajímavý film, který mě svým příběhem zaujal. Celkem drsné, že je to podle skutečné události. Velmi pěkně zahrané. 85% :)
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Za mě opět pěkné fantasy a co se týče lokací i pestřejší. Příběh je pěkný, i když mi přijde, že končí v nejlepším. Je zde opět spousta zajímavých tvorů. Návrat do Bradavic mě hodně potěšil. Celkově mi to přijde povedenější, než předchozí film. Opět mám takový dojem, že mi tu něco chybí. Za mě 85% :)
Smrtelné stroje (2018)
Mě to přišlo nemastné neslané. Na jednu stranu pěkné efekty a zajímavě vymyšlené stroje. Na druhou stranu nezáživný děj, který místy nudí a většina herců o ničem. Akce zde nějaká je, ale celkově mě ani nezajímalo, jak to dopadne. Čekal jsem od tohoto filmu o hodně víc než průměrnou podívanou. Za mě 50% :(
Bumblebee (2018)
Je to takové uklidněnější co se týče přeplácanosti akce, více dětinsky vtipné, což neškodí, a celkově hravější, spíš pro madší diváky. Efekdy jsou pěkné, akce celkem hodně a hlavní hrdinka v poho. Cena jako ,,záporák" filmu také sedl. Příběh pěkný a celkem ředvídatelný. Za mě opět spokojenost a dávám 85% :)
Správci osudu (2011)
Tak z tohoto vylezl celkem průměrný film bez většího překvapení a zvratu. Škoda, jinak zajímavý nápad.60% :)
Mimi šéf (2017)
Dlouho jsem neviděl tak špatný animák, který mě štval a né bavil. Za mě 0% :(
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Povedený animák, u kterého se pobaví i dospělí. Příběh je jednoduchý a celkem předvídatelný, animace pěkná a má to i dost vtipných momentů. Za mě 80% :)
Příšerky z vesmíru (2018)
Průměrný animák, který zaujme příběhem a ujetými mimozemšťany. Animace průměrná. Za mě 50% :)