Recenze (2 318)
Guru lásky (2008)
Žádná velká sranda to tedy není. Na komedii jsem se usmál jen párkrát a nebýt okouzlující Alby, tak bych tu nudu asi ani nedokoukal. 30% :(
Filmová hvězda (2008)
Pár vtipných momentů zde je, ale na komedii je to celkem málo. Ale 4* dávám za to, že mě film bavil a příběh, který asi ničím nepřekvapí, chytil a nepustil. Za mě 70% :)
Rande měsíce (2006)
Jessica super, ale jinak velká nuda, u který jsem se ani neusmál, takže jako komedie u mě neobstála 20% :(
Tiger Zinda Hai (2017)
O hodně vážnější film než jednička, ani písní zde moc není. Akce je zde hodně a je pěkně natočená. Stejně jako většina hindi akčních filmů je vše zdlouhavější a přehnanější. Za mě 80% :)
Mistři hazardu (2005)
Parádní komedie, která vždy pobaví. Krom vtipných hlášek a pasáží má film nadupané kaskadérské kousky s kárama. Obsazené je to dobře. Hlavní dvojice pobaví a slečny jsou pastva pro oko. 85% :)
Země zatracených (2006)
Celkem zajímavé drama na jedno kouknutí. Příběh už byl vidět mnohokrát s hutnější atmosférou. Obsazení pěkné, ale dalo se z toho vytáhnout víc. Za mě 50% :)
Dlouhý víkend (2005)
Průměrná komedie s nějakým tím vtipným momentem, kterou mám sice rád a rád se na ní podívám, ale už mě moc nerozesměje. 60% :)
Ong-Bak 2 (2005)
Příběh je povedený, ale nemá vůbec nic společného s Ong-bakem. To zas čeští distributoři chtěli nalákat na úspěch předchozího filmu. Přitom to není vůbec potřeba. Film má spoustu parádních bojových scén a jednoduchý příběh, který nenudí. Celkově je to srovnatelné s Ong-bakem, co se kvality týče. Mě se tu víc líbí ty bossfighty, kdy jsou pěkně různorodé a choreograficky zvládnuté. 85% :)
Clementine (2004)
Toto je hodně špatný vtip, vezmu-li v potaz film podle obalu, protože Seagal zde hraje až tak desáté housle. Korunu tomu dává uřvanej fracek, nudná akce a i příběh o ničem. 0% :(
Aljaška v plamenech (1994)
Pro mě dnes již klasika a jeden z nejlepších Seagalových filmů. Akce pěkná (hlavně na konci), nádherná příroda a na konci filmu poukázání na likvidování životního prostředí. Za mě 100% :)