Recenze (747)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Time Burtone,jak já tě za tohle nenávidím!!!!!!
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Další dar přátel Brdečky a Lipského..díky Vám, pánové! Babočka Minerál! A to jsme ještě nebyli U Pinkasů....
Admirál (2008)
Viděla jsem v ruštině, bez našich titulků a po dlouhé době je to jeden historicky zdařilý ruský film...ponese si v sobě stigma země vzniku, i když příběh admirála Kolčaka je stále živý..neustále se hledá totiž jejich zlato (ještě nám nepřišlili,že jsme jim ho opravdu ukradli - legionáři). Za co těch 5 hvězdiček? Za válečné scény,za řádění rudých,za utopené,za odhodlání...za to,že admirál Kolčak byl pojat jako člověk...ne jako armádní stroj na hrdinské činy!
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
indiánská jména mají něco do sebe..a Líná huba taky:-D a nejlepší je jmelí!!!
Agatha Christie's Poirot - Nástrahy zubařského křesla (1992) (epizoda)
KOmentáře netřeba. Skvělé!!!!
Akce Mojžíš (1964)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article17104604.ab tady je o Malin - sestře a mamince filmové Skrolan. mimochodem, ten bernardýn, nebyl Skrolan, ale Tjorven (hrála ji Maria Johansson) , té druhé oplácanější holčičky..a té je dneska 8.4.2016 60 let....
Alena (1947)
Na svou dobu skvělý film....a vtipný....
Alenka v říši divů (2010)
1. Kočka Šklíba 2. Kloboučník 3. Alenka 4. Srdcová královna 5. nepřidělena Hned zkraje si povzdechnu: Mrtvá nevěsta je prostě Mrtvá nevěsta. Na tu nemá ani Alenka v říši divů a už vůbec ne za zrcadlem.... Jako 3D docela dobrý počin, ale dokud se Žvahlavovi bude říkat Tlachapoud..tak to bude stát za starou belu..zlatej starej překlad.
Andělé a démoni (2009)
Nějak nevím zač hodnotit, knižní předlohy jsou lepší......
Anděl Páně 2 (2016)
Včera jsem se v kině dojímala, smála i brečela. Díky, Jirko Strachu, za oba Anděly Páně !!! Bylo v tom všechno koření pro správný pohádkový příběh a vonělo úchvatně. PS: a toho Dyka jsem Vám Jirko odpustila...párkař, co je lakomej a nakonec by se rozdal, ten se mi moc nelíbil.