Recenze (747)
Bullet Train (2022)
Skvěle jsem se bavila, byť jsem to ze začátku nečekala...čas uplynul v Orient expresu na japonské železnici,aniž bych litovala..jo,zaslouží si to 5 hvězd....Bradovi to sekne...Leicht načichlý Tarantinem, je hustá podívaná...
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Já Vám nevím, nějak se mi ten Kachyňův příběh se Švorcovou,Valou a Lukavským, Menšíkem a Jelínkem, Marvanem atd...líbil víc... (když zapomenu na poplatnost době), tady se mi některé scény motaly s Drsnou planinou, jména z původního krále Šumavy a najednou Hasil..fakt si to ten člověk pamatuje takhle nebo zase něčí záměr...co si z toho odnesou mladý kolem 16-25 let? Co si z toho mám odnést já? Nějak mne to zklamalo,čekala jsme víc a víc se nekonalo...
Král psanec (2018)
klobouk dolů před starým "Kladivem na Skoty"...jeho střelba z luku byla naprosto příkladná a bez chyby.. (Edward I.) ...a Černý Douglas, to by byl oříšek pro kvalitního psychiatra....
Přednosta stanice (1941)
husa mezi překrojeným pecnem chleba..to je něco :-D
Ukradené Vánoce (1993)
když si tohle pustím ve chvíli,kdy odevšad začíná vánoční masírka, tak ji bez potíží přežiju v pohodě...díky Time Burtone!
Tetička (1941)
Tetička.. a její životní platonická láska a příbuzní - potencionální dědicové a skvělý sluha a momentálně zaostalá služebná D.Hajská s falešným notářem. A pan doktor, který zase celý život miluje Tetičku Naskovou, byť ví,že její srdce patří Pištěkovi..vyvolávání ducha zesnulé a nakonec dům plný dětí...jak se na to znovu ráda dívám, ten film má v sobě poselství....
Český Slavík 2022 (2022) (pořad)
No, Socha svobody se musela sesypat smichy, když se viděla v podobě Evičky Marné.. a tak jsem si dojetím slzela u pana Suchého a Jitky Molavcové a kdyby Dyk jen halekal a nerval do té nádhery na konci slova, bylo by to ještě lepší..jinak hnus fialovej..divím se, že se k tomu Háma se Sokolem propůjčili a Terezky mi bylo líto...kolikátí skončili Visáči,se asi nedozvím...
O mě se neboj - Pořád spolu (2022) (epizoda)
ale jo,žehlit se u toho dá..... ;-)
Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
věřila jsem jim každou vteřinu....skvělej film, výborní herci....
U pěti veverek (1944)
a říkejte si co chcete, já mám tenhle film ráda...dobro vítězí nad zlem a vždycky jsem si představovala,jak je na mýdle těch 5 veverek ;-) a ten šenk..ten je prostě skvělý...