Poslední recenze (1 346)
Černý telefon (2021)
Překvapivě poměrně zdařilý počin, který se sice neobešel bez logických mezer a žánrových klišé, ale působil pěkně celistvě díky svědomitému vyprávění plném symbolismu, dobrým hereckých výkonům a velmi opatrnému tlačení na pilu.
Manifest (2018) (seriál)
Celé jsem to dokoukal jen proto, neboť jsem chtěl zodpovědět veškeré otázky a celkově jsem chtěl zjistit, jak se tvůrci s celkovým konceptem vypořádají a jak dopadne finále. Většina postav mi s postupem času začala vadit a přiznám se, že kdyby seriál měl být ještě o pár dílů delší, asi abych hodnocení snížil. Takhle hodnotím jako průměrnou rodinnou scifi se zajímavým námětem.
Lovci z konce světa (2024)
Asi mě zdejší smetánka nebude mít tolik ráda, ale já si žádné velké nároky nekladlo, a tahle béčková jednohubka mě prostě bavila. Hlášky jsou trefné, hlavní postavy sympatické a ta finální, skvěle sestříhaná akce na motivy The Raid a John Wick je prostě boží.