Recenze (1 346)
1899 (2022) (seriál)
Vůbec to není o tom, že by to bylo špatně natočeno, nebo že by chyběla patřičná atmosféra, ale celé je to jedné velké WTF a já ani týden po shlédnutí nevím, která bije. Dám tam čas a možná druhou šanci. Zatím je to pro mě zbytečný spletenec
Promlčeno (2022)
Ukázalo se, že je mnohem snadnější vymyslet pofidérní historku odehrávající se v reálném čase, než ji pak smysluplně zasadit do rámce času a prostoru po filmařské stránce. Lehce monotónní Karel šíří éterem nejednoznačnost i kruté pravdy. (nepodceňujte vliv peněz na rozhodování lidí). Celkem smysluplný snímek
Vyvolený (2000)
Jedna věc se filmu prostě odpárat nedá. Tou věcí je naprostá orginalita. Bruce Willis předvedl svůj vysoký standart, Samuel L. Jackson rozhodně nezklamal. Rozhodně zde vznikl kvalitní film. Nejedná se ovšem o nic, co by mi nějak závratně utkvělo v paměti, nebo o nic, kde bych se odvážil rouhat genialitou a bezchybností. Myslím, že * * * jsou tak akorát.
Monstrum (2022) (seriál)
Všechno je tak skvěle napsané, zahrané a ta temná psychopatická vizuální stránka rozhodně nechybí. Je tak k pláči, když musím jednu hvězdu ubrat kvůli naproste uječené a nesympatické Niecy Nash. Fakt jsem si přál, aby její vycpaná hlava zdobila jednu z vitrín.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Legendární inscenace od Trošky se vrací, aneb je potřeba se poblít pořádně. Tohle se ani trochu nepovedlo. Absolutně v ničem. Tři tygři pro mě nejsou formát, u kterého bych se dokázal bavit. Jejich skeče jsou trapné, postavy naprosto nelogické a absolutně nevkusné. Dno českého humoru se propadá stále níž. Tento blitkoidní paskvil asi ocení jen opravdoví fanoušci. Pro mě nekoukatelné, nudné, trapné, I ten Vyšehrad mi přišel vtipnější. Tohle je fakt propadák.
Denní směna (2022)
Koukatelná jednohubková zábava. Žádný vetší smysl v tomhle nehledejte. V dnešní době i celkem unesitelná stopáž.
Ava: Bez soucitu (2020)
Je to kočkopes. Slibné obsazení, slibný začátek a konec se rozplyzne do bezkonce. Nuda a šeď.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Tohle byla fakt příšerná zívačka. Bohužel, ani ty rádoby vtipné hlášky ve mně nic nezanechaly. Slabší béčko - lepší céčko. Nic co bych musel nějak extra rozebírat.
The Thinning: New World Order (2018)
Tohle pokračovaní je jen parodií sama na sebe. Všechno nevysvětlené z prvního dílu se dozvíme hned na začátku. Ve své podstatě je mi vlastně jedno, jak to všechno skončí, kdo uteče a kdo koho zmlátí. Ten cílený tlak na akční stránku je strašně nepříjemný a hezounek z prvního dílu tady je jen do počtu. Jsem rád, že konec zůstal nezodpovězen a doufám, že nám nikdo nezkusí servírovat třetí díl. Tohle byl oproti jedničce značný propadák.
The Thinning (2016)
Takhle promarněný potenciál jsem dlouho neviděl. Je to veliká škoda, neboť myšlenka jako taková se mi líbila. Neokoukaní herci tomu dodávají ten správný "chaos mood". Škoda, že se s přibývající minutami vše ztrácí nádech a upadá do každodennosti. Cením snahu a provedení. Jinak je to nesmírně hloupé.