Recenze (150)
Hranice smrti (2007)
film zial trpi stale castejsim javom, kedy forma daleko prevysuje obsah.. s tym, ze obcas uz tej akcnosti bolo prilis. inak vizualne obcas velmi pekne..
The Awakening (1990)
napad fajn, ale inak prilis amaterske, skoda..
Komici v montérkách na šňůře (2003)
asi len nemam ten "spravny" zmysel pre humor
Ten pravý Cancun (2003)
pozerat sa ako sa zabava debilna americka mladez? nie dakujem..
San geng 2 (2004)
Box: pekne vizualne spracovanie **** ..aj ked teda modry sneh je skor zlym vyvazenim bielej ako umeleckym zamerom Dumplings: slabsie po vsetkych strankach *** Cut: tolka skoda.. priemerny scenar pokrivkavajuci za peknym vizualom ***
Hotel Rwanda (2004)
Celkom pekne zachytena aspon cast z toho preco je Afrika v takych srackach v akych je.. a skoda Tatiany, ktora mi liezla cely film pekne na nervy.
Lovely Rita (2001)
nemam pravo hodnotit kedze som to po 10 minutach vypol, ale jednohviezdickovi asi nebudu daleko od pravdy. velmi amaterske..
Velké ticho (2005)
grandiozne
REC (2007)
hlavne zaverecna postavicka, mnamky :) velkym plusom tohto filmu je minutaz, inak by to bolo len za tri..
Zmizení (2005)
Uz dlho som nevidel nieco tak neuveritelne. Cely cas som mal pocit, ze pozeram na deti hrajuce sa na nieco, co videli v telke..