Recenze (760)
Parazit (2019)
(Lumiere - 21.1.2020)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
(Cinemax Bory IMAX 3D - 17.12.2019 - slávnostná premiéra, Cinema City Aupark 2D - 16.1.2020 - slovenský dabing)
A Dog Called Money (2019)
PJ som videla naživo na Pohode a bol to krásny zážitok. Milé vidieť jej sympatických kolegov a najmä ju aj takto akoby trochu viac zo súkromia, aj počas nahrávania aj počas cestovania. A John Parish, hah, ďalší veľmi milý pán, s ním som pred pár rokmi robila rozhovor, tak som si na to pekne zaspomínala pri pozeraní tohto filmu. (Lumiere - Music & Film - 14.1.2020)
Jumanji: Další level (2019)
Pre mňa najlepší moment: púšť a kúštik melódie z Lawrence of Arabia od Mauricea Jarrea. Prvý film ma bavil viac. (Cinemax IMAX 2D - 15.1.2020)
Maják (2019)
(Lumiere - 13.1.2020)
Takové krásné šaty (2018)
Nedávno som dočítala jednu knihu od Clivea Barkera, tak mi pri pozeraní filmu viac ráz napadlo, že jeho by toto asi celkom bavilo. Inak, rozprávanie o práčkach je jeden z najlepších vtipov, aké som v poslednej dobe videla. (Lumiere - 8.1.2020)
Krásný kluk (2018)
Viac ako samotný film potešili Song to the Siren od Tima Buckleyho a Sound and Vision od Davida Bowieho. To som bola v excitovanom stave. Pesničkový soundtrack celkovo stojí za pozornosť. Nestretnú sa často mená ako Amon Tobin, Mogwai, Sigur Rós, Zola Jesus, Sampha, Aphex Twin na jednom mieste... Už som vymenovala všetkých? My radio work is showing. //Inak, príde mi absurdná jedna vec spojená s týmto filmom. To, že toto má byť Chalametova životná rola, tak bol film propagovaný. Srsly, veď má len 23. Nepochybujem, že má toho ešte strašne veľa pred sebou.// (Lumiere - 15.1.2019)
Záhada Silver Lake (2018)
Prekvapivý sequel La La Landu. A silný bizár. (Lumiere - 5.1.2019)
Mary Poppins se vrací (2018)
(Cinemax Bory - slov. dabing - 22.12.2018 - slávnostná premiéra)
Kára plná bolesti (1985)
Dachau. Au, kruté. A hudba naozaj veľmi pekná. (Lumiere - 2.1.2019)