Recenze (1 623)
Wonder Woman (2017)
Velmi dlouhé, ale cítím tam potřebu tvůrců vše dobře vysvětlit. Podařilo se. WW je skvělá DC hrdinka, které tímto filmem složili poctu a rozhodně se není za co stydět. 80% = 4/5
Shazam! (2019)
Jednoduchá popkornová komiksová standartka proměněná v gól. Těším se na pokračování, kde doufám najedeme ale už na vážnou notu. Shazam si na nic nehraje, snaží se diváka pobavit z pozice komiksovky a strašně se mu to daří. A proč ne? Kdo jiný by měl v DC? Dobrá sázka a vyšlo to. Jedna z nejzajímavějších postav DC je tu. 80% = 4/5
Wonder Woman 1984 (2020)
Podobně jako Harley Quinn ani tohle nefungovalo, ale ze zcela opačných důvodů, protože Gal a její postava je asi to jediné, co ve filmu funguje na jedničku. Největší katastrofou tohoto filmu je děj. Už v půlce začnete tušit, že jestli toto bude opravdu téma filmu, tak nevíte, jestli chcete koukat dál. Nechcete. 45% = 2/5
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Úplně zbytečný film. Harley Quinn jako hrdinka, která má nést DC pochodeň za ženy je podle mě sázka na špatnou kartu, navíc podpořená stupidním scénářem a slaboduchým výkonem hlavní hrdinky, která se tak křečovitě snaží, až vlastně neví, co chce hrát. Na mě to působilo hrozně neseriózně, pubertálně a hlavně hloupě. Bohužel 45% 2/5
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
No a teď se tady konečně máme o čem bavit, sakra! 90% = 5-/5
Aquaman (2018)
Nebýt těch stupidních dialogů, které někdo nechal ke scénáři dodělat na zakázku nějakému ňoumovi, tak bych dal vyšší hodnocení. Spád to má, velikost to má, obsazení se povedlo. Nejslabším článkem Aquamana není tedy překvapivě sám hlavní komiksový hrdina, jak si určitě mohl leckdo předem myslet, ale je jím scénář. 55% = 3/5
Čas (2021)
Výborně zpracované zcela prosté téma, které nemohlo a neutáhlo celý děj. Stále jsem měl dojem, že by film chtěl dopracovat, že toho bylo příliš málo. Poselství je jasné: Carpe diem, což lze parafrázovat jako užívej času, dokud to jde. V tomto ohledu velmi hluboké a dobře zpracované. Přesto si myslím, že na 110 minut je to zatraceně málo. 60% = 3/5
Na návštěvě (2015)
Může se to stát i vám, obzvlášť, když žijete v obci s domovem pro seniory s alzheimerem a schizofreniky. Velmi mrazivě reálné 80% = 4/5
Stalo se (2008)
Nebylo to špatné, ale bylo toho tragicky málo. Tématu. Je to velmi dobré béčko. 60% = 3/5
Skleněný (2019)
Shyamalanův styl vyprávění mi sedí. Dokázal uchopit marvelovská a DC univerza pod krkem a strčit si je za pár kaček do kapsy, zatímco druhou ruku měl stále v druhé kapse a pískal si u toho. Vynikající, neuvěřitelně mocně gradující a ke konci emočně vysilující. Rozhodně jsem nečekal, že po předchozích dvou filmech uvidím takovéhle po všech stránkách povedené finále, které téma posunulo o dva levely výš. Smekám. Legrační na tom je, že si člověk říká: něco takového by se přeci dalo spíchnout i u nás... Každopádně výborně zpracované postavy a komorní nosné téma dovedené k dokonalosti. Jestli se vám líbil Vyvolený a ať už se vám líbil nebo nelíbil Rozpolcený, tohle musíte vidět! 100% 5/5