Recenze (275)
Irugapatru (2023)
Sledovat tento film v indickém kině byl zážitek. Čekal jsem (a chtěl jsem) nějaký bizárek, dostalo se mi ale poměrně hlubokého a napínavého dramatu.
Úsměv (2022)
Nad očekávání strašidelný horor, který mně osobně připomínal o 4 roky mladší Truth or Dare. Atmosféra tísnivá a gradující, na čemž má nezpochybnitelné zásluhy skvělá Sosie Bacon a skvělý hudební doprovod. Lekací scény fungují výborně (hlavně na začátku druhé poloviny filmu).
The Wicked (2013)
Hodně děsivý horor s "originálním" dějem (námětem taková klasická pohádka, ale tvůrci se jí nesnažili trapně pozměnit). Bohužel mínusem je hodně natahovaná stopáž, ale to se dá v tomto případě odpustit a pro mě jasných pět hvězdiček.
Putování se lvy (2002) (TV film)
Dokonalý dokument. Dvojice filmařů vůbec nezasahovala do života lvů, pouze je nenásilně pozorovala a z toho vzešel úchvatný snímek, jenž má svůj "příběh" a který nahlíží ukázkově do života lvů.
Mama (2013)
Původně jsem chtěl dát "pouhé" čtyři hvězdičky, ale na podporu filmu, aby zůstal v červené barvě, jsem dal plný počet :-)
Bělásek (1995)
Film ve stylu Střihorukého Edwarda :-)
Bitevní loď (2012)
Hodně povedený film, jehož snad jedinou chybou je průměrný vzhled mimozemťanů.
Madagaskar 3 (2012)
Naprostá paráda! Původně jsem se toho dost bál, ale nakonec prostě super. A 3D není úplně zbytečný, scény kdy něco vyletí do vzduchu jsou celkem podařené a když ten lachtan letěl vzduchem při Alexově výstupu na hrazdách, tak jsem se trochu i lekl.
Chata v horách (2012)
Zajímavý a skvěle zvládnutý nápad, který výborně kombinuje horor a komedii (i když jako čistokrevný horor by to mohlo být lepší) a především tu má zhuleného a bezchybného Frana Kranze. Hláška "Já jsem v reality show" neměla chybu :D
Pustina (2006)
Velice povedený horor. Výborně zvládnutý zabiják / lovec, hodně povedené triky a zvládnuté postavy. Jeden z nejlepších hororů které jsem poslední dobou viděl