Recenze (275)
Cargo (2009)
Škoda, myslel jsem že celý příběh bude o vražedném černém pasažérovi... Film na to potenciál určitě měl a kdyby se udržel v úrovni mrazivých scén při prohledávání nákladu, bylo by to čistých pět hvězdiček. Bohužel kvalita potom klesá každou další minutou od chvíle, kdy je záhadný pasažér nezajímavě vyřešen a celý děj se přesouvá do úplně jiného žánru filmu, a to ještě ne moc dobře. Doporučuji se koukat pouze na první polovinu.. A neměli by jste na Cargo koukat jestli trpíte epilepsií.
Banální prohlídka (2007)
O čem to bylo?
Bunkr smrti (2008)
Víceméně stylisticky podobné jako Deathwatch, dokonce i se stejným závěrem.
Jízda do pekel 2 (2008)
O něco lepší než první díl. Z psychicky narušeného ubožáka z jedničky se stal vražedný maniak, který si všímá i těch nejmenších detailů a potom to svým obětem dává pěkně sežrat.
Jízda do pekel (2001)
Kdyby policajti otevřeli dveře, kdyby na konci za volantem byla přivázaná Charlotta a kdyby bráchu kamion srazil, byl by to konec ve velkém stylu.
Resident Evil: Odveta (2012)
Snad nejlepší díl z celé série. Je tu méně kecání a stoprocentní akce, parádní nestvůry a úžasná hudba.
Madagaskar 3 (2012)
Naprostá paráda! Původně jsem se toho dost bál, ale nakonec prostě super. A 3D není úplně zbytečný, scény kdy něco vyletí do vzduchu jsou celkem podařené a když ten lachtan letěl vzduchem při Alexově výstupu na hrazdách, tak jsem se trochu i lekl.
Čtvrtý druh (2009)
Pro maximální požitek filmu si komentář nečtěte! ---------- Zajímavý film, který má bohužel k pravdivým událostem hodně daleko. Samozřejmě že bez vědomí, že tohle se opravdu někde stalo, by Čtvrtý druh ztratil veškerou atmosféru, ale na konci by se mohli ke svému "podvodu" přiznat a takhle ztrácí film dost na čestnosti.. Chtěl jsem srazit hodnocení jednu hvězdičku kvůli tomu, ale nakonec jsem si to rozmyslel, film to byl dobrej.
Chata v horách (2012)
Zajímavý a skvěle zvládnutý nápad, který výborně kombinuje horor a komedii (i když jako čistokrevný horor by to mohlo být lepší) a především tu má zhuleného a bezchybného Frana Kranze. Hláška "Já jsem v reality show" neměla chybu :D
Sauna (2008)
Film jakožto samotný za moc nestojí. Atmosféra byla průměrná a příběh nijak zvlášť zajímavý, navíc jsem se v něm dost často ztrácel. Mé hodnocení je potom závislé na třech bodech - na skvělých hereckých výkonech, na bezvadném konci a na faktu, že tenhle horor má co do činění s Českou republikou. Upřímně jsem si ze Sauny nic moc neodnesl.