Recenze (55)
Ali G Indahouse - Film (2002)
:) pecka, líbilo se mě to víc, než scarry movie například:)
Avatar (2009)
za svět na Pandoře se Cameronovi klaním, ale děj podpořený enviromentalistickou ideologii mi znepříjemněval požitek z filmu. To všechno plus předpokládatelný děj mi nedává jinou možnost než dát 3 hvězdy.
Avatar: The Way of Water (2022)
Svěklé řemeslo
Batman (2022)
Strašné hovno
Běžící muž (1987)
Patří mezi akční klasiky. Přehnaná brutalita je dostatečná k nápadu a povaze společnosti ve filmu.
Cesta bojovníka (2007)
Nejsem sic žádný citlivka, ale po tomhle filmu sem si musel pustit Žhavé výstřely abych se zasmal..
Demolition Man (1993)
Ještě nikdy jsem se tak nebavil u akčního filmu! :) Pro mne nejvtipnější akční film :)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Naprosté utrpení…. Dát prvnímu dílu 5 a druhému odpad.. to se mě ještě nestalo
Domácí péče (2015)
nebýt Bolka ... bylo by moje hodnocení ještě o hvězdu míň
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Kdyby se mě někdo zeptal o čem to bylo. Minutu po shlednutí mu to nejsem schopný říct. Maximálně že to bylo o ničem.