Recenze (182)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Neskutočná blbosť. Postavy sú ako Mickey mouse a goofie len menej prepracované, stupídne rozhovory. Neskutočne hlúpe charaktery postáv a vlastne všetko. Už len keď som videl prvý Lein útek ...
Kingsman: První mise (2021)
Pokiaľ vás baví sledovať osud otca so synom a ich neustále rozhovory na tému vstup do armády. Alebo pozerske zábery, ktoré v podstate nič nehovoria a sú tam len na natiahnite času tak film je práve pre vás. Inac humor nikde, plno nezmyslov... Nudil som sa.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Iba totálny chudák napadnutý ťažkou demenciou môže akýmkoľvek spôsobom prispieť do tejto relácie. Dokonca aj osoba, ktorá sa podieľa na komentáre (nie som si istý či je to Hudák ) by sa mala hanbiť. Jedno sú peniaze ale druhé je hrdosť. Myslím, že by mala existovať komisia čo by za takéto relácie zatváral do väzenia
Oteckovia (2018) (seriál)
Každý kto na tomto seriále akokoľvek pracuje je chudák, jediný kto vie hrať je ten pes. Herecké výkony sú primitívne a tí herci by mali robiť normálnu prácu aby videli, že treba robiť poriadne a nie robotu flákať. Scenár je tak trápny, že som skoro hodil tyčku. Vážne toto by mali zakázať ako film poškodzujúci mozog a dať na čiernu listinu medzi nacistickú propagandu a panelák
Greyhound (2020)
Kto má rád filmy kde sa strieda napätia s ďalším napätím si rozhodne príde na svoje.. a pre tých čo chcú počuť celý výklad biblie je to tiež veľmi dobrý film.
Blíženec (2019)
Máme jedného Willa, dajme tam aj druhého, úplne vypustíme zmysluplný scenár, pointu úplne odstránime a máme geminy. Plus scény stupídne , nerealistické , nudné a poväčšinou tak trápne, že aj moja mačka grcala dúhu.. slepá Esmeralda mala menej klišé, a viac drsnosti v sebe
Bloodshot (2020)
Chcete film kde nájdete každé klišé, stupídne herecké výkony, trápnu komickú postavu s hláškami, ktoré sú otravné a nie humorné ako si mysleli že budú? A čerešnička na torte: vlastne je to celé dementne. Super Mario ma lepší príbeh a asi aj herecké výkony
Zaklínač (2019) (seriál)
Ak si odmyslím, že som čítal neraz sériu tak z môjho pohľadu ide o totálny americký shit, plný zbytočných erotických romantický a iných scén, ktoré do witchera vôbec nezapadajú, ci už dejovo, alebo vlastne akokoľvek inak. Chápem, že musia obsadiť všetky rasy, pohlavia, vierovyznania, orientácie, ale mne príde už samotný rasizmus fakt, že na to tak silné poukazujú. Niektoré postavy sú vraj kontroverzné.. ale na tom nie je nič kontroverzné keď je to totálna blbosť. Za mňa je tento seriál odpad.
Avengers: Endgame (2019)
Nevidím rozdiel medzi slabou mexickou telenovelou a týmto filmom. Tvoja mama je lepší avenger ako moja...
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Scenár písal niekto, kto má mentálnu poruchu pravdepodobne :D strašná blbosť.. Samé klišé..