Recenze (318)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Po určité sérii jsem došla k názoru, že opravdu stojí za to ohodnotit každou sérii zvlášť. 1 série: ★★★★★ 2 série: ★★ 3 série: ★★★★ 4 série: ★ 5 série: ★★★
Nekonečná láska (2014)
Hezky zpracovaný film, akorát se nějak přihodilo, že ačkoliv se film snaží vsunout nám představu jak není nikdo dokonalý, hlavní pár se zdá být až moc dokonalý. Dala bych i 4 hvězdičky, ale při zamyšlení zda se podívám znovu.. ne asi nepodívám.
Krvavý potok (2009)
Dobrá myšlenka, ale hodně špatné zpracování...
Take This Waltz (2011)
Film, který mě velmi zaujal. Klidné plynutí děje, dobrý výběr herců.. lahůdka s dobrou myšlenkou.. a skvělým životním motem.
Strážci Galaxie (2014)
O tomto filmu jsem dost dlouho uvažovala. Nevěděla jsem jak jej ohodnotit. Pro mě průměr, ale na druhou stranu jsem se nasmála mnohem víc než u kteréhokoli letošního filmu a tak si za zmíněný vtip zasloužil hvězdu čtvrtou. Kino Cinemacity Ostrava│12/8/2014│3D
Hostitel (2013)
My nelžeme, my si věříme... Přežíváme. Jaké to je přežívat v citím těle, v hlavě mít hlas původního majitele? Jaké to je jít a žít tak trochu napůl jeho život? Půl hodinka velice zajímavá, takové to scifi z kterého se mohlo vyvinout něco pořádného. Do další půl hodinky je jasné, že zase tolik z toho nebude. Milostný trojúhelník polehčuje okolnosti, to hlavní téma jde bokem. Trojúhelník, ale trochu jinak. Jako relativní světy, relativní životy. Kdy jednou se vydáte tamtou cestou a ta vás dovede jinde, než by vás dovedla ta první cesta a právě tam se rozdvojí vaše osobnost a každá žije cestou kterou se vydala. Být uvězněná v těle.. invaze dokonalé rasy, která se nakazí .. no čím asi.. lidskostí. ★★ + ★/2
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Nutno říci, že to nebylo tak špatné jak napovídaly některé komentáře. Možná proto jsem tento film shlédla až nyní. Ano chyběl tomu ten správný šmrnc z předchozích dílů, ale dám tomu i přesto 4 hvězdičky. Harrison Ford je báječný herec. Směšné byly snad jen počáteční narážky na jejich vyšší věk. Nemusely tam být vůbec nebo alespoň ne v takovém množství.
Continuum (2012) (seriál)
První série báječná 4 hvězdičky. Druhá série úpadek, sekla jsem se snad u předposledního dílu a od té doby je natočená celá třetí série. NIcméně seriály dokoukávám do konce, tak uvidíme co přinese další série.
Hannibal (2013) (seriál)
Pro mě .. je to strašně suché, nezajímavé. Bez napětí, bez očekávání. Je to tak na podporu nudy... a dost mě to štve, protože obvykle takovéhle žánry mám ráda.
Prvních 100 (2014) (seriál)
Prozatím 4 hvězdy. Něco od tohoto seriálu očekávám, tak snad si to nepokazí..