Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Animovaný
  • Krimi

Recenze (195)

plakát

Limit (2010) 

Žžžžžžjova, tak tohle byla jízda, jakou v oblasti kriminálek umějí jen Francouzi! Kam se hrabou Američani, o ostatních národech ani nemluvě. Drsný scény, nečekaný dějový zlomy, hustá atmosféra, tempo svižnější než jízda nejmodernějšího japonského expresu a kromě láskyplných (a trochu moc zdůrazňovaných) scén mezi hlavním hrdinou a jeho ženou se tam za celou dobu nikdo ani neusmál. Přitom všechno působí věrohodně, scénáristické kiksy si buď v té rychlosti ani neuvědomíte nebo je rádi prominete. Třešní na dortu Gérard Lanvin ve své snad první záporné roli (aspoň já ho viděl vždycky jako sympaťáka nebo klaďase). Kdybych chtěl šťourat, tak bych chtěl v hlavní roli vidět jiného hrdinu než Gillese Lellouche, ten mi moc nesedl. Ale zbytek herců naprosto OK a celkově výborná věc.

plakát

Hranice života (2005) 

Nepochopil jsem ani zbla, což mi docela vadí, protože umím ocenit, když se ve filmu aspoň v základních obrysech chytám (a různé výkladové berličky o "alternativním světě" v tomhle případě neberu). Skoro bych řekl, že to uspokojivé vysvětlení nemá - i když si člověk propojí všechny náznaky a detaily, tak se to do žádného kloudného celku nesestaví. Jinak psychárna jako hrom s prvotřídní atmosférou. Největším terorem ovšem jsou žluté kalhoty Ewana McGregora, z těch jde opravdu tíseň a děs.

plakát

4.3.2.1 (2010) odpad!

Já vím, že se nemají psát zbytečný komentáře, který jsou naprosto zřejmý, ale vzhledem k tomu, že to tady kupodivu zatím ještě nikdo nenapsal, musím to udělat já: tohle je opravdu kolosální blbost! I když se to tváří kdovíjak namachrovaně.

plakát

Hon na čarodějnice (2011) 

Vydržel jsem se dívat až do konce, což se mi u Cageových filmů moc často nestává. Čekal jsem mnohem horší teror.

plakát

Princ a pruďas (2011) 

Zase jsem se jednou těšil a zase jedno zklamání. Nápad o neschopném mladším princi je docela fajn, ale celý to působí nedotaženě a lacině. Dobrých vtipů jako šafránu, trapností o dost víc. Všechny postavy působí nedovařeně a kdyby místo Natalie Portman obsadili Máničku Vocáskovou bylo by to úplně jedno.

plakát

Belle epoque (1992) 

Určitě bych našel několik důvodů, proč tenhle film není zase až tak dobrý, jak by v místním hodnocení mohl vypadat, vždyť už první scéna na silnici je velmi zdlouhavá až nudná. Mezi dalšími důvody by mohla být třeba přílišná nejapnost hlavního hrdiny a řada podivně nezábavných mužských postav. Pak ale, ve chvíli kdy na perón konečně dorazí dlouho očekávaný vlak a zjeví se čiročirá čtyřnásobná KRÁSA, rázem přejde vypelichaná operetka v řízný bigboš a vyloupnou se čtyři důvody, proč je dobré film vidět a zamilovat si ho. Jmenovitě to jsou tyto: 1) Penelope Cruz 2) Ariadna Gil 3) Maribel Verdu 4) Miriam Díaz Aroca Takže za každou dávám jednu hvězdu a slabiny filmu házím za hlavu. VIVA ESPAŇA!!!!!!!!!

plakát

Co bude dnes k večeři? (2010) (pořad) odpad!

Ten kuchař je tak slizkej, že se skoro vyrovná Jirkovi Babicovi, a to je už co říct.

plakát

Útěk ze Sibiře (2010) 

Na to, jaký je to neobvyklý příběh, jaký má ohromný potenciál a jací jsou k dispozici herci, to zase tak dobře nedopadlo. Nebylo to nijak strhující ani jsem to neprožíval tak jak bych měl, a - po pravdě řečeno - ke konci už jsem se nudil. Prostě (trochu lepší) průměr.

plakát

Tři dny ke svobodě (2010) 

Tak se naši milí Američané zase jednou pustili do remaku francouzského filmu a zase ho jednou pěkně sprasili. Všechno hezké z tohoto filmu je zkopírováno z francouzského originálu, a to, co je přidání navíc (paklíč, zoo) je slabota a zbytečná vycpávka. Největší haluzí filmu ovšem je k smrti nesympatická Elizabeth Banks - kvůli TAKOVÉHLE ženě (protivná, nepříjemná, hysterická) by žádný chlap neměl důvod hnout prstem. Sorry Russelle, ty jsi dělal co jsi mohl, ale dvě hvězdy pro tohle jsou až dost. Vřele doporučuji mnohem lepší francouzskou původní verzi.

plakát

Iluzionista (2010) 

První čtvrthodinu jsem byl nadšen - skvostná animace, příjemná nostalgie a působivá melancholie - pět hvězd bylo jasných. Po první hodině jsem ale šel o hvězdičku dolů a nakonec hodnocení spadlo na "pouhé" tři. Důvodem je děj - Tatiho scénář by možná v hraném filmu pozornost diváka udržel, ale tady to prostě nefunguje, když si smysly zvyknou na nádhernou animaci a mozek se zaměří na děj, je to zdlouhavé a místy až nudné, ve druhé půlce jen několik gagů pospojovaných jakýmis takýmis oslími můstky. Čekal jsem víc.