Recenze (293)
Papá Hemingway: Pravdivý příběh (2015)
Po dlouhé době mohu říct, že to byl film, který jsem si opravdu užil. Kdyby byl film delší a obsahoval víc dobových podrobností, určitě by to bylo na 5 hvězd!
Gentlemani (2019)
Tak bomba to určitě není. Je to jen únavnej, příšerně ukacanej film.
Jak zastavit pannu (1991)
Pro mně zábava, které se jde zasmát. Co na tom, že je to celé vymyšlené a nepravděpodobné.
Red Notice (2021)
Na Johnsona je spoleh. Ten dokáže zazdít každej film.
Za rybami po Česku - Rozkoš (2022) (epizoda)
Z hlediska rybaření je informační hodnota téměř nula.
K zemi hleď! (2021)
Příšerně dlouhá debilita. Dokoukat tuhle rádoby vtipnou satiru byla fakt dřina. Jediné čemu se dalo zasmát bylo: "Radši je nehlaďte!"
První večeře (2021) (pořad)
Blbost! Chci zpátky "Ano, šéfe!"
Ricochet: Odražená střela (1991)
Šaráda.
Mission: Impossible (1996)
Někdo viděl Fantomase, trošku to překombinoval a vznikl z toho takovej splácanec.
Charlieho andílci (2019)
Blbost! A z holek je hezká akorát Elizabeth Banks.