Recenze (293)
Dámy v černém (2018)
Moc milý, příjemný film, vlastně o ničem. Moc hezky se na to kouká a člověku je fajn.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Ona je to vlastně stupidní kravina, jako všechny jejich filmy. Ale k tomuhle mám osobní vztah.
Zvíře (1977)
Jean-Paul Belmondo a vnady Raquel Welch!
Arctic: Ledové peklo (2018)
Ta holka, co ji táhnul za sebou a co vůbec nechodila na záchod, mně vysloveně nebavila. Celé to bylo pomalé a utahané.
Pokaždé se loučíme (1986)
Taky mohli vybrat hezčí Sáru!
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Nevěřil bych tomu, ale i asexuálně odporná obluda může ode mne dostat pět hvězd.
Tootsie (1982)
Namyšlený zoufalec Hoffman a překrásná Jessica Lange.
Vítejte v Marwenu (2018)
Ty animované postavičky, paráda!
Chvilky (2018)
Boková je krasavice a film velká zábava.
Ničitelka (2018)
Jediný osvěžující moment plivání na pinďoura. Jinak nesmyslně prokládaná nuda. A taky by mě zajímalo, proč se to jmenuje ničitelka, když tam vlastně nerozbila ani výlohu.