Poslední recenze (8)
Legie (2010)
Za poslední dobu, pro mě určitě jeden z horších filmů. Čekal jsem aspoň pořádnou akci a kromě zmrzlináře se mi tam toho moc nelíbilo :D
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Neplánované nahrazení Ledgera trojlístkem (Depp-Law-Farrell) se Gilliamovi povedlo. Čekal jsem ale víc. Konec do sebe krásně zapadl, ale celkově na mě film působil utahaným dojmem.
Souboj Titánů (2010)
Na tenhle film jsem se hodně těšil i trailery mě hodně nalákaly. 3D mě hodně zklamalo, celý film mi připadl rozmazaný. Film i když jel v rychlém tempu, mi oproti originálu připadl prázdný a bez energie.