Recenze (1 020)
Gabriela Soukalová: Pravda se pořád vyplatí (2024)
Nádherný ODPAD
Mladá dáma (2024)
Moc pěkná dobrodružná fantasy. Doporučuji a dávám 75 %.
The Beekeeper (2024)
Parádní béčko. Jsem moc rád, že se podobné filmy točí. Dávám 75 % a doporučuji.
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
BUGSY - pro tebe by byl složitý i návod na toaletní papír.
Kukačky (2023)
odpad
Mastičkář (2023)
Doopravdy krásný pěkný film . Doporučuji.
Oktopus - Dobrý pastýř (2023) (epizoda)
Další dobrý díl. A ten konec - dáš si špeka ? :)
Oktopus - Jordán (2023) (epizoda)
Velmi dobré a důstojné zakončení první ( snad bude další ) série. Oktopus stejně jako hlavní představitele jsem si oblíbil . Dobrá práce
Oktopus - Kobyla (2023) (epizoda)
Další dobrý díl
Oktopus - Nikita (2023) (epizoda)
Další povedený díl. Tenhle seriál mám stejně jako hlavní dvojici detektivů rád díl od dílu víc a víc. 70 %