Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Simpsonovi (1989)
Black Books (2000)
Červený trpaslík (1988)
Mr. Bean (1990)
Ženatý se závazky (1987)
já a moje žena..místo závazků máme dva Bucky
Okresní přebor (2010)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Deadwood (2004)
Pacifik (2010)
není to tak dobrý jako band of brothers ale furt to má dost koule..