Poslední recenze (51)
Appaloosa (2008)
Brilantne natoceny oldschool western, tak, ako to mam rad. Harris si strihol vysnenu rolu, Mortensen valcuje tak ako vzdy. A vsetci, co dali pod 2 nech si vyseru oko a kukaju prijebanu superstar alebo nieco na podobnej kvalitativnej urovni, Ed to naozaj netocil pre pubertakov, chcel len vzdat hold milovnikom zanru - co sa mu na 100% podarilo. Davam 4 brokovnice z 5 :)
Fighter (2010)
Marky tomuto projektu veril hodne dlho a urobil velmi dobre. A jasne, ze mi to pripomenulo prveho Rockyho. Lebo sa to cele toci okolo boxu, no pritom je to vztahovka a uzasne zdokumentovany pribeh dalsieho Nobodyho, ktory zatal zuby, narobil si doma/v palici poradek a dospel. Uzasny polodokumentarny styl, familia na zastrelenie, frajerka na zjedenie a Balea som naposledy takto hltal v Machinistovi, ale tu je rovnako uzasny :) Ak uz za toto nedostane Oscara, tak chcem fakt VIDIET kto.
Fontána (2006)
Jooo Aronofsky. Ten k nam priletel z inej galaxie. Ten ked pusti do eteru film, tak je vhodne otvorit flasku niecoho silnejsieho. Zo vsetkych jeho filmov ma Fontana zatial zastrelila najviac - krat: ano, videl som aj Labut a Natalie je moja neohrozitelna bohyna. Fakt nechcem nahliadnut do Darrenovho mozgu - alebo hej :)