Recenze (1 503)
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Dřív docela dobré, postupně pořad kvalitu ztrácí, ale na obrazovkách se už drží hodně dlouho, takže je vidět, že své diváky si pořád drží.
Broučci (1966) (seriál)
Jů... tohle jsem jako malá měla moc ráda.
Rozmarné léto (1967)
Tenhle styl mi prostě není ani trochu vlastní.
Prázdniny (2006)
Velice originální romantický film, ve kterém se mísí americké a britské prvky. Když jsem před zhlédnutím četla, že má film 138 minut, tak jsem si říkala, že to asi bude pěkně zdlouhavé. A na konci...? Klidně bych uvítala další půl hodinku děje. Celý film jsem měla na tváři úsměv, příběhy mě pohltily (hlavně ten kolem C. Diaz). Těším se na předvánoční období, až si film pustím znovu - v tu dobu atmosféra určitě vynikne mnohem víc než teď v červenci. Edit 2020: dokonale.
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
Jediná zajímavá a vtipná scénka - "it's blood". Jinak tedy nic moc.
Slečna Marplová - Vlak z Paddingtonu (2004) (epizoda)
Pěkné zpracování výborné knihy. Bohužel trochu zdlouhavé (i na tento typ detektivek), proto tři hvězdičky.
Joe milionář (2003) (pořad)
Mnohem lepší než na tohle je podívat se na Farmář hledá ženu. Podobné prostředí, stejný systém, ale bez podvodů a s "normálními" lidmi (= ne modelkami).
Kdo přežije (2000) (pořad)
Některé sezóny výborné, některé celkem slabé. Celkově tedy průměrné 3*. Řada 41: 4,5 hvězdičky, moc se mi líbil ten nový akční přístup i nové rozdělení týmů na začátku. Jen s vítězem nejsem ani trochu spokojená, ale za to pořad nemůže :)
VyVolení (2005) (pořad)
Stejná blbost jako Big Brother. Moc nechápu, proč BB vydržel jen jednu sezónu a VyVolení víc.
Big Brother (2005) (pořad)
Ale tak jsou horší reality show...