Recenze (1 502)
Nepolapitelní (2015)
Moc pomale a prakticky bez deje. Nechce se mi verit, ze film ma jen 90min. Na druhou stranu uznavam, ze vubec nejsem cilovka.
Divnosvět (2022)
Normalne bych dala 4* (coz je u me vysoke hodnoceni), ale kvuli hejtum vsude kolem prihazuji patou. Pekna temata i hlavni zapletka.
Superlov (2023) (pořad)
Fajn soutez, jen musim zopakovat to, co jsem psala u puvodni verze - vtipky mi v 90% neprijdou vubec vtipne. Ale samotny koncept hry je dobry.
Kde domov můj? (2016) (pořad)
Koncept zajimavy, ale nesedne mi moderator a vadi mi zbytecne zdlouhavy popis detailu tykajicich se otazek.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Fajn pomalejsi serial.
Poklad z půdy (2018) (pořad)
Zajimavy koncept, ale chtelo by to trochu ozivit.
Vzmuž se (2015)
Moc pekna romanticka komedie. Mila, prijemna, "obycejna" v tom nejlepsim smyslu slova.
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Tak tohle se nepovedlo. Netflix se chtel zavdecit vsem tak moc, az akorat obe strany nastval. Pokud se o toto tema zajimate, jsou rozhodne lepsi dokumenty i videa na YT, nez bylo tohle. Nakousnou spoustu veci, ale do hloubky nejdou u niceho. Hlavniho vypravece udelali z novinare, ktery mi byl silne nesympaticky. Atd. atd. Zklamani, 1* za to, ze jsem to (i kdyz doslova z donuceni) dokoukala.
610 metrů nad zemí (2022)
Hvezdicka za zavrate, jinak ale nuda a jedna nelogicnost za druhou.
Stánek s polibky 2 (2020)
Dvojka si drzi uroven jednicky, pekne se nam to zamotava. Opet mi tu trochu vadily neustale verejne sceny a jeden toxicky vztah vedle druheho, ale jinak fajn odpocinkovy film.