Recenze (29)
Strašidlo (2020)
Jen ten kdo je zasveceny ...pochopi...
Velké šéfky (2020)
Nikdo nečeká trhák jako Titanic :) a kdo jo - smolík ... ale k odpočinku nedělního večera - pro ty co mají rádi vostřejší humor _ dobrý :D
Wind River (2017)
Co k tomu dodat... všechno už je tady popsané od kolegů filmmaniaků popsáno! Snad jen BRAVO!
Criminal: V hlavě zločince (2016)
No ... zase jsem se přesvědčila, že si člověk nemůže udělat úsudek o filmu pokud ho sám neuvidí. Takže oproti těm, co tady film těžce zadupali do země, já si ho užila. Nemám totiž problém se oprostit od porovnávání s jinými filmy z té či oné škatulky.
Chlupatá odplata (2010)
Prostě film pro dobrou náladu :) _ je mi skoro 50 sát .. a fááákt jsem se bavila. Odreagovačka ... ;)
Svatební pochod 4 – Něco nového, něco starého (2018) (TV film)
Klasická a opakující se zápletka B-čkového romantického příběhu... ale jako oddechovka a kulisa ... se to dá :)
Poslední aristokratka (2019)
Prima :) odpočinkové = vtipné = pohodové :)
Averno (2018)
Rituální obřady, které většina lidí není schopna chápat. Bardo z buddhismu - jako cesta mezi životem a smrtí. Kdo vstoupí na druhý břeh? jaké má šance se vrátit? Jak silný (v duchovní sféře) musí být ten, co pro druhé vlastní duši obětuje, či ji k pomoci druhému propůjčí ... co je dobro a co zlo? Kde jsou hranice ...
Sidney Hall (2017)
Strhující vyprávění životního příběhu mladého chlapce, který byl pro okolí i sebe sama nepochopitelnou osobností. Nejprve mi byl hlavní hrdina díky své mladistvé postavě nesympatický, ale jak se příběh více rozvíjel, docházelo mi, že tam sedí perfektně. Film je v mnoho ohledech originální a divák musí být ve střehu, aby mu vše zapadlo do celku životního osudu a nástrah, které přinesl.
Zlo s lidskou tváří (2019)
Pohled z jiného úhlu, než u běžného pojetí, jak je známe. Tento pohled někomu přijde zvláštní. Autentické záběry a konečné titulky podtrhnou celý příběh s děsivou clonou tragické skutečnosti. Herecké výkony hodnotím - na výbornou.