Poslední recenze (249)
Tancuj Matyldo (2023)
Dávám silné 4*, kdyby to šlo dám 4,5, absolutní herecký koncert Regini Rázové, kde musela zahrát velmi silné téma Alzheimerovy choroby, za který by jsi letos lví sošku zasloužila také, bohužel konkurence byla letos opravdu překvapivě velmi silná, ale jsem rád, že po Přišla v noci, Němých tajemstvích je tu další český film, za který se nemusíme ale vůbec stydět, ba naopak.
Rváčův deník (1995)
Absolutně neskutečné, co tam ten Leonardo předvádí, ten chlapec fakt dostal dar od boha, v tak mladém věku si střihnout tak náročnou roli, opravdu bravo. Film je to velmi povedený, bravurní herectví i od ostatních chlapců a Juliette Lewis v roli bezdomovkyně.
Jeden život (2023)
Co napsat k filmu, který psal sám život… V první řadě musím vyzdvihnout do nebes neskutečnou Helenu Bonham Carter, která kam vstoupí tam září a neskutečně mě mrzí, že ji nevídáme ve více filmech. Film má své mouchy, někdy působí až „televizně“, ale Wintonův příběh je natolik silný že i to lze odpustit.