Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Temný rytíř (2008)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Tajemná řeka (2003)
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Pro mě osobně možná nejlepší mafiánský film, co jsem dosud viděl.
Pro mě osobně možná nejlepší mafiánský film, co jsem dosud viděl.