Recenze (36)
Sládci v přízni (2020) (seriál)
Podle úrovně humoru soudím, že scénáristé pivo pít ani legálně nemohou. Ubohost
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Nejlepší lék na zácpu
Habermannův mlýn (2010)
Když se soudí rychle, soudí se špatně...
Hořící keř (2013) (TV film)
Je vždycky těžké vyrovnat se s historií. Můžeme se s ní vypořádat tak, že budeme nosit hanobující trička, nadávat si do komoušů a strkat do té škatulky i ty co do ní nepatří, nebo si názorně ukážeme, že to byl nedemokratický systém, který je neslučitelný se svobodou, kritickým myšlením a spravedlností a řekneme si, že tudy asi cesta nevede a půjdeme dál s minulostí za zády. Tento film dělá to druhé. Elegantně, vkusně a právě díky tomu i dosti silně.
Garderobiér (1983)
Asi je to tím, že jsem Garderobiéra viděl na divadle hned dvakrát (Sira hrál jednou Jan Kačer a podruhé Martin Huba), ale film mě nezaujal. Příběh je o divadle a divadelních hercích a tak ho vnímám a asi proto, se mi filmové zpracování nelíbilo.
Pěsti ze železa (2012)
Když někdo neví co s penězi, tak si natočí film..... Doufám, že se mu líbil.... Mě ne
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Nevím, nechápu a nesměju se tomu.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Jak ohodnotit film, který je většinu spíše nezáživný, ale má silný konec? Tři hvězdy musí stačit.
Úkryt (2011)
Přepis myšlenek při sledování Take Shelter: Nechápu, chápu, nechápu, chápu, nechápu, 5 min před koncem - to je fantastický film - vynikající myšlenka a skvělé zpracování, konec - to snad nemyslí vážně= to co jsem považoval ze geniální bylo ve 2 minutách zcela rozcupováno.
Mamma Mia! (2008)
Jediný důvod, proč jsem tomu nedal odpad je ten, že v tomto filmu je jedna sekvence při které jsem se mlátil smíchy. A kdy že to bylo? Když Pierce Brosnan začal zpívat :D