Recenze (554)
Drive Angry (2011)
Ghost rider reborn? A jak to, že nejni v podobných filmech? Vždyť rozdíly by člověk spočítal na prstech. Dávám průměr, protože to průměr je - a to ve všech ohledech. Začnu-li u postav - podprůměrný Cage, který přes zamýšleného megadrsoně působí jen jako figurka, kterou by mohl nahradit každý druhý. Vážně - přece není tak těžké stát s nohama od sebe, že by mezi nima proběhl poník, stát absolutně bez hnutí a pak jen nezúčastněně, jen se špetkou toho rádobydrsného přístupu odvyprávět truchlivý životní příběh. Je tu ale i zástupce pekel, který bohatě vyvažuje Miltonovy nedostatky a je tu "sexy číšnice", která brousí tu horní hranici průměru. Protiváhu tvoří i efekty a prostředí jako takové. V roce 2011 už zkrátka nečekám v podobném filmu efekty jako z nejhoršího hororu, na druhou stranu - sektářská atmosféra se i s tím málem vcelku zdařila. Může za to ten vyšinutý magor ve vedení, ale ani násilničtí tlusťoši a ozbrojený kostel nezůstávají pozadu. Třešničkou na dortu je i ta očividně nenormální holka chovající dítě a nahé holky tancující v transu při měsíčku :-)
Dvojitý agent (2011)
To je tak stupidní, až to bolí. Soupeřit to může snad jen s Bondem a dalšími pohádkami o hodném, úžasném superchlápkovi, který zvládne naprosto všechno a vybruslí z každé patálie v nažehleném obleku a s úsměvem na rtech. Celá ta úmorná dvouhodinová detektivní zápletka pak vrcholí jedním letmým pohledem na fotky a celý ten pokus o film se definitivně mění ve frašku.
Elitní kurýrní služba (2011) (TV film)
Pozor! Kurýr není kurýrem! Už jsem se skoro těšil na Stathama (jelikož v programu zákeřně lákali kratším názvem) a namísto toho přišel typický německý výblitek s trochou německé romantiky, německé akce, ubohým dějem a směšným zakončením.
Gladiátoři z pekla (2011)
Neuvěřitelně laciné - od pronajaté zříceniny s totálně opadanou omítkou :) ..přeci jen na nejlepší království široko daleko.., až po laciné výkony herců. Obzvlášť císař pán je opravdu vůl a nevěřil jsem mu ani větu. Vše to zachraňuje jen DVD přebal, možná nějaké lepší trailery a pár holek ve filmu, ale to nestačí ani na 1*. Nepochopím jiné hodnocení než odpad - pokud někdo viděl scénku s tréningem gladiátora, pak by mi měl dát za pravdu. Milostná scéna mě taky opravdu dostala - zvlášť ten detailní záběr na poprsí - pochopitelně JEHO!! :D
Hangár 14 (2011)
Hned v úvodu jsem sahal po tlačítku "zastavit", ale nakonec jsem film dokoukal a moc nelituji. Je to sice obyčejná kravina jakých jsou tisíce - film, který si hraje na akční a přitom nutí diváka smát se. Kdyby tohle konečně někde dotáhli do konce a nesnažili se o prolínání parodie se skutečnou akcí, mohlo to být za plný počet. Na začátku jsem byl opravdu zaskočen - čekal jsem akční film a přišla parodie. Vše by bylo dobré, kdyby to bylo úmyslem. Zvláště americká produkce má nutkání strkat do sebevětší blbosti alespoň špetku reality (nebo alespoň toho, co za realitu považují) a zkazí jinak zábavný film. Kdyby se všechno ve filmu vezlo na vlně prvního zásahu a toho teoretického výkladu s dětskými rukojmími :-) mohlo být opravdu hodnocení vyšší.
Hon na čarodějnice (2011)
Jednou větou bych mohl zhodnotit celý film - a to odkazem na komentář od POMO (respektive jeho pravým opakem), ale abych tohle zdůvodnil... Oba zmíněné filmy (jeden z nich se vybavil i mě když jsem tohle sledoval) bych viděl s hodnocením o mnoho výš. Podoba s Van Helsingem je opravdu úžasná - i ten vůz dopadne stejně :-) ale i přes výkon herců, které vidím jako největší pozitivum tohoto filmu to na Helsing ani na 60 sekund :-) nemá. Je těžké tady něco vytknout a přitom nic neprozradit, ale obecně by se to dalo vystihnout slovem nuda....sem tam nějaká bitva (natočená nejspíš u Cage na zahradě), jenže i tady je film poněkud zmatený a než se ten blbeček na kopečku vykecá tak člověk usne, pak 5 minut akce a tohle 3x dokola. A to jsem ještě s kritikou bitev neskončil - když mají tvůrci nutkání udělat z toho fantasy-blbost tak proč tam nutně musí rvát nějaké historické poučky. Závěr filmu opět nuda - jedna věc se kterou bych souhlasil - je to neočekávané, přesto trvám na tom, že nudné až hloupé..
Hotel Desire (2011)
U tohoto 'snímku' (raději bych napsal 'klipu') je hodnocení asi zbytečné. Děj nemá hodnotu ani jedné povídky Dekameronu :-) Je tam jakýsi úvod, pak je tam naznačeno několik zápletek a nakonec je tam sex. Hlavní hrdinka je opravdu půvabná a ona scéna, která jako jediná utkví v paměti patří také k tomu nejlepšímu, co se v tomto žánru dá vidět. I přes tu explicitu to má daleko k pornu, ale zároveň to daleko posouvá hranice normálních - spíše komických pohybů z obyčejných filmů.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Krev stříká, střeva tečou a já s radostí dávám plné hodnocení. Ne že by krváky byly tím jediným, co potřebuju, ale do dávnověké řezačky to prostě patří. Takovýto seriál není v dnešní době výjimkou - velmi se toto podobá Spartakovi a ještě více Camelotu. Dokonce dvě ženské představitelky jsou si velice podobné (povahou i fyzicky). Tento seriál má ovšem obrovskou výhodu - měl by se dočkat dalšího pokračování a tak si sad konec zase nebudeme muset domýšlet...:)
Kamarád taky rád (2011)
S Milou už jsem měl tu čest v Maxovi a i tady byla úžasná a Timber je taky dobrej a konečně má trochu víc prostoru :) Mimochodem konečně pořádná erotická scéna, asi nejlepší, co kdy byla natočena. Film nenudí, ale baví-po celou dobu! Oblíbená hláška: "Vítej v New Yorku, ty ču**ku!" :D
Kazatel (2011)
Co začalo zajímavou atmosférou a poměrně poutavým příběhem, skončilo jako tuctový film bez nápadu. Atmosféra - dobrá, postavy - dobré, nápad (ať už čerpali odkud chtěli) - také dobrý, ale příběh a efekty - špatné. Vždyť už tu podobnou (někdy až okatě podobnou) řezačku ukázali Underworldi a mnohé další filmy, tak proč to dělat znovu? Asi bych měl v dnešní době zatleskat, že upíři na slunci nezáří a nepotuluje se tam zbytečně moc puberťáků, ale když vezmu do úvahu i filmy z jiné kategorie než jen 'pubertální odpad', tak si toto moc dobře nevede. Pár chybek nebo vyložených blbostí, jako skákání po hozených kamenech tomu taky nepřidá.