Recenze (554)
Přátelé (1994) (seriál)
Zářící klenot mezi seriály. Šestice dokonale vytvořených a ztvárněných postav. Jedna z mála věcí, která mi na seriálu vadila byl poslední díl - a to jen proto, že s ním skončilo 10 sezón té nejlepší zábavy. Ještě jednou se vrátím k postavám - přirovnal bych je k těm z MASHe - pouze u těchto dvou seriálů bylo v mém případě dosaženo, toho, co je jejich cílem - vytrhnout diváka z reality, aby se na tu půlhodinu dostal do trochu jiného světa. Ostatní pobaví, tenhle uhrane. Abych zmínil i něco negativního - tak asi toho cucáka, kterého k Phoebe na závěr přiřadili považuju za špatný vtip. Když pominu osobní nesympatie, tak stejně byl jako herec nejhorší, z komediálního seriálu vyčnívala tragická postava nezralého pablba jak tříska z oka, navíc vše směřovalo k postupnému spárování přátel, škoda! Brad Pitt zvládnul během jednoho dílu to, o co se tenhle snažil dvě série.. PS: velmi doporučuji shlédnout i nepovedené záběry a ještě jedna zajímavost ke komentáři dona corleoneho - když si Courtney změnila jméno, bylo to vidět opravdu pořádně - viz titulky u 1.dílu 6.série :)
Román pro muže (2010)
Dvě hvězdy - jedna Vladykovi a jedna Donutilovi. Mohl bych přidat ještě něco za hudbu a i po vizuální stránce (přestože nejsem odborník) mi to přijde dobré, ale něco jiného je forma a něco jiného obsah. A tak kromě pár hlášek a závěru filmu zůstává film pouze u té formy, což je škoda.
Plivu na váš hrob (2010)
Jeden z nejlepších hororů, jaké jsem kdy viděl. I když horor je asi přehnané slovo - pod pojmem horor si představím něco děsivého, tajemného, napínavého. Tohle film nenabízí, přesto se dá u něho vydržet až do konce a více než to. Pomsta je poměrně nápaditá a krutá :). Herci byli velmi přesvědčiví a obzvlášť postava Jennifer v druhé polovině filmu se mi velmi líbila. Nevidím vážnější důvody proč by se tato spisovatelka nemohla postavit například po boku nevěsty s podobným údělem.
Hon na čarodějnice (2011)
Jednou větou bych mohl zhodnotit celý film - a to odkazem na komentář od POMO (respektive jeho pravým opakem), ale abych tohle zdůvodnil... Oba zmíněné filmy (jeden z nich se vybavil i mě když jsem tohle sledoval) bych viděl s hodnocením o mnoho výš. Podoba s Van Helsingem je opravdu úžasná - i ten vůz dopadne stejně :-) ale i přes výkon herců, které vidím jako největší pozitivum tohoto filmu to na Helsing ani na 60 sekund :-) nemá. Je těžké tady něco vytknout a přitom nic neprozradit, ale obecně by se to dalo vystihnout slovem nuda....sem tam nějaká bitva (natočená nejspíš u Cage na zahradě), jenže i tady je film poněkud zmatený a než se ten blbeček na kopečku vykecá tak člověk usne, pak 5 minut akce a tohle 3x dokola. A to jsem ještě s kritikou bitev neskončil - když mají tvůrci nutkání udělat z toho fantasy-blbost tak proč tam nutně musí rvát nějaké historické poučky. Závěr filmu opět nuda - jedna věc se kterou bych souhlasil - je to neočekávané, přesto trvám na tom, že nudné až hloupé..
Dorm Life (2008) (seriál)
To je hrůza - seriál (možná až příliš silné slovo) o bandě pošahaných blbců žijících na koleji. Radši nebudu popisovat děj, protože něco tak bezduchého a hloupého se popsat nedá, zato pro postavy bych pár pojmenování našel, ale tím bych zase porušil pravidla komentářů.
Město duchů (2008)
Musím dát tři hvězdičky, přestože bych rád dal čtyři - ty si ale nechávám pro film A co když je to pravda?, který mi připadá lepší - už proto, že s podobným námětem přišel první. Druhý důvod je v žánru těchto filmů. Přestože jsou stejné u obou filmů (romantický, komedie), tento je o něco méně vtipný a o něco méně romantický. Herecky to vyjde nastejno.
Chudoba má mnoho příběhů (2010)
To je tak krátké a krásné, že je snad zbytečný jakýkoli komentář. Shlédnout tento film můžete zde.
Dentista 2 (1998)
Sice jsem prozatím ochuzen o zážitky z prvního dílu, ale nejsem si jistý jestli za to nejsem radši. Dentista mi nabídl horor, který snad jediný se pokoušel o mojí nevolnost a dlouhodobější újmu v podobě strachu ze zubařů :) Kam se hrabe SAW (všech 15 pokračování dohromady:) na jednu scénku z tohoto. Scénky působí velmi realisticky a mé "slabé" hodnocení je jen kvůli mě neoslovujícímu ději, fanoušci hororů, kteří jsou povětšinou na podobný nedostatek zvyklí si mohou jednu hvězdičku přidat: Nezbývá než dodat: věnujte se péči o svůj chrup!
2012: Supernova (2009)
Tak tomuhle říkám dílo...vytvořit něco takového je opravdu umění. Pokud bych já osobně dělal film s fyzikální a apokalyptickou tématikou, tak bych si odpustil ty politické narážky - Íránci nemají v období před koncem světa nic jiného na práci než se prát s vědcem :( a také bych si odpustil ty blbosti, které prakticky vyplňují celý film - více: na mém profilu. Jediné moudro které ve filmu padlo, že když je ten konec světa tak by si mohli trochu užít, pronesl nepodstatný farmář a ihned se na něj sneslo páčidlo...:(
Sniper (2002)
Promyšlené, jednoduché a přesto poutavé - úvahy nad 2.dodatkem sice vyplňují z velké části tento film, ale film nikdy neupadává do monotónnosti. O tohle se postará dávka akce, která sice není dlouhá, ale zato je dostatečně intenzivní aby film nebyl soustem jen pro filozofy zabývající tématikou zákona o držení zbraní. Konec byl důstojným vyvrcholením parádního filmu a tak nenajdu nic velkého, co by se dalo vytknout. Místy nižší úroveň dialogu zachraňuje rozhovor dvou hlavních představitelů, kteří ztvárnili role na výbornou. Obzvlášť Liberty se předvedla, a její proměna v tomto filmu je úžasná. -Možná trochu moc oficiální, ale upřímné hodnocení :)