flanker.27

flanker.27

Vašek Sedláček

okres Praha
Vy pracuje te jako? - Jako ďas


Skype: flanker.praha

196 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 19 37 55 73
    • 23.6.2018  21:45
    Máša a medvěd (TV seriál) (2009)
    *****

    Zhruba stejný fenomén jako bylo za mých dětských let Jen počkej. A jako tam byly sympatie všech na straně vlka, tady jsou na straně medvěda, aby už konečně tu malou teroristku sprovodil ze světa. jenže ona je při vší nesnesitelnosti roztomilá a naprosto dokonale nadabovaná (myslím originál Aliny Kukuškiny). Bez ní by to nebylo ono.

    • 17.6.2018  14:16
    O labuti (TV film) (1982)
    ****

    Poetická pohádka Boženy Němcové se dočkala velmi neobvyklého zpracování kombinujícího takřka divadelní pojetí s velmi jednoduchými, přesto však místy dost účinnými triky. Tedy alespoň pokud je divák ochoten na chvíli odložit rozmazlenost soudobými technologiemi a zapojí fantazii, což je v dnešní době skoro nežádoucí.

    • 16.6.2018  23:22
    Ruská archa (2002)
    ****

    Kameraman zastupující Rusko a jeho francouzský společník zastupující Evropu vedou jakýsi dialog-nedialog nad útržky z dějin ruské říše. Jak je vidět i z některých komentářů, je to věčný boj. Objeví-li se v Rusku přejaté cizí vzory, ozvou se hlasy, že kopíruje, objeví-li se vlastní prvky, je to označeno za cizí pro ostatní svět. Pak si má člověk vybrat. V Ruské arše sice forma silně vítězí nad obsahem, přesto jsem se ani náznakem nenudil a docela propadl atmosféře světa, kde se prolínají historická období a současnost. Nejvíce tedy zapůsobil závěrečný ples a následný odchod do "vod času". A ono kochání se nádhernými interiéry a kostýmy má něco do sebe i tak. jen je škoda, že se průvodkyní celým filmem nestala ta úžasně milá krásná dáma, která se objevila na asi deset minut v první třetině filmu a která s ohromnou láskou popisovala umělecká díla.

    • 9.6.2018  23:37
    Metanol (TV film) (2018)
    ****

    Kam se hrabou smyšlené horory na hrůzu způsobenou lidskou blbostí a chamtivostí. Udělám něco, co dělám velmi zřídka, pochválím Českou televizi, od Případů prvního oddělení je to asi poprvé, kdy něčemu, co vyprodukovala, dávám jednoznačně palec nahoru. Dialogy jsou přirozené, herci minimálně dobří s tím, že Vaculík a Feimanová jsou extratřída. Po technické stránce není co vytknout, slušná hudba, nestatická kamera není jen něco okoukaného odjinud, ale opravdu funguje. Velmi slušné čtyři hvězdy.

    • 9.6.2018  15:45
    Víla z jeskyně zla (TV film) (1991)
    ***

    Tomuhle příběhu by asi slušela větší výprava a prostor pro budování postav. Brutální zkratky, abychom se vešli do stopáže, to hrozně kazí. Herecká sestava je prvotřídní,a le třeba Racek ani Kostka nemají moc prostoru, což je hrozná škoda.

    • 31.5.2018  22:41
    Endeavour - Série 5 (série) (2018)
    odpad!

    Hmm, je mi líto, ale touto sérií se pro mne Endeavour naprosto odepsal. S politickou korektností to koketovalo vždycky, ale díky ostatním kvalitám jsem to přecházel. Tohle ale bylo vysloveně nechutné. Dokázal jsem to dotáhnout do čtvrtého dílu stále v bláhové naději, že uvidím něco víc než příručku jak čelit "extrémistům", či že pachatel musí být vždy nácek, misogyn nebo něco podobného, a že policii vždy přivede na stopu někdo správně politicky uvědomělý (před nímž i sám ústřední hrdina prokáže nevědomost), že případy budou aspoň trochu zajímavé nebo logické, ale nikoli. Konec.

    • 26.5.2018  14:15
    O houslích krále snů (TV film) (1987)
    ****

    Z dětství jsem si tuhle pohádku pamatoval jen velmi neostře, ehm, jako sen, tedy spíš noční můru. A ona to noční můra je. Na příběh pro děti je to docela drsný a syrový popis rozmáhající se závislosti a jejích následků. Za trochu štěstí je třeba obětovat stále více a více, až nakonec i ta chvilková radost pomine a člověk stojí mezi troskami své minulosti, zlomený a slabý. Rozhodně mnohem účinnější prevence než sedánky s Doudou.

    • 25.5.2018  21:33
    Zoluška (1979)
    *****

    Nebýt náhody, býval bych na toto něžné zpracování Popelky úplně zapomněl. A přitom se mi teď, když jsem se díval, okamžitě začaly naskakovat do vědomí obrazy uložené v dětství, jako Popelka běhající s talíři po schodech, Popelka ve dřevácích či "bruslící" s kartáči na nohou po podlaze, řady nohou zkoušející střevíček a podobně (že jsem byl dítko nevinné, o tom svědčí, že jsem úplně zapomněl, že během "nebeského" tance s princem Popelce úplně zprůsvitní sukně). Celkově jde o verzi, která je proti té disneyovské pochopitelně úspornější, ale také křehčí a téměř bez humoru. Ten, pokud se objeví, tak spíše ve formě drobných inteligentních narážek, které vyvolají takový ten příjemný úsměv na tváři. ústřední hudební motiv je kouzelný a přesně odpovídá atmosféře pohádky. No, je příjemné se občas podobně rozpomenout. Je možno vidět online zde. A co bylo tou náhodou? Krásná juniorská krasobruslařka Alyona Kostorná a její fandovské video.

    • 13.5.2018  21:36

    Hele, tady vlevo, to je jen pár komparsistů, ale tam vpravo, no, přesně tamhle, jak to nejvíc dýmá, tak tam fakt jako je celá armáda. Protože jako tohle bude fakt bomba, rozumíš, nejen strašně hlubokomyslný dialogy a monology, však to psal ten, no, jo, Kokosatík, ale my taky ukážeme světu, jak taková koprodukce má vypadat ve velkým měřítku... No, to jsme ukázali. Hlubokomyslné dialogy a monology jsou jen obsahově prázdné, mrtvé, bez kontextu pronášené věty, o kterých si někdo myslel, že nám osvětlí nejen historickou situaci, ale i rozpoložení aktérů a jejich vztahy. Ne, ve všech těchto cílech jde o selhání katastrofálních rozměrů. Hlavně když spustí Thurnová hlasem Terezy Hofové. Nepříjemnější hlas (až tak, že to zní jako skřípání skla po tabuli) snad ani nešlo najít. Historicky ani lidsky to pak nepřináší naprosto nic, pár scén, které se Kosatíkovi vylíhly v hlavě a považoval je za zajímavé, je stejně tak prázdných jako ta mlha, ve které má divák vidět císařskou a stavovskou armádu. K vysvětlení důvodů, proč se věci ubírají tím nebo oním směrem, přistupují tvůrci stejně skoupě jako ke ztvárnění osudové bitvy, to je zahalí to do mlhy. Do toho hraje takřka neustále neposlouchatelná hudba, stále stejná jak kolovrátek bez ohledu na to, jakou scénu právě vidíme. Zkrátka Kosatík nejen že není Daněk, on vůbec není scénárista (tohle přirovnávat ke Spanilé jízdě, jak jsem tu zahlédl? To je nikoli jen troufalé, to je nesoudné). Aby v tom ovšem nebyl autor scénáře sám, režie neexistuje, o hereckých výkonech se nedá mluvit, hudbu už jsem zkritizoval. Jako kdyby nějaké produkci zbylo pár pěkných kostýmů, které jim bylo líto vyhodit, tak sehnali několik mluvících věšáků na šaty, dali jim do ruky stránku plnou vět spíchnutých někde mezi Prahou a Prčicemi, natočili a pustili do televize. Co na tom vůbec pochválit? Nic mě nenapadá.

    • 9.5.2018  22:08
    Příběhy včelích medvídků (TV seriál) (1984)
    ****

    Jako dítěti se mi to jen líbilo. jako dospělý se nestačím divit těm dada dialogům, které mohly vzniknout snad jen po celotýdenním tahu. "Ale pozor, ať se neuhodíte do hlavy. - Nám to nevadí, my jsme malincí. - Já to taky neříkám kvůli vám, já to řikám kvůli sobě, protože já se mlátim v jednom kuse." A to nemluvím o písničkách, které jak jednou uslyšíte, už se jich nezbavíte. Na políčku v jetelíčku, tam kde potok pramení... A to nemluvím o tom, jak jsme si je přizpůsobovali ke Starcraftu. Spadla bomba do báze...

    • 5.5.2018  16:26

    Druhoválečné osudy finských druhů ve zbrani majora Halušky aneb "byli sme tých bolševikov..." Ne, tohle pochopitelně není komedie. A není to ani obyčejný válečný film, přestože při povrchním pohledu jde o zcela standardní válečný kus o vojenské jednotce, která od prvních vítězství směřuje nejprve ke stagnaci, aby posléze začala doslova ztrácet půdu pod nohama a mířila k neodvratitelné porážce své země. To, co však dělá film neobyčejným, je především podání válečné akce, která je zcela neheroická, syrová a realistická (snad s výjimkou jediné, která mi přece jen přišla poněkud nadsazená). Nepřítel je vidět v detailu velmi málo, střely přiletí většinou zdánlivě odnikud, pokud někdo umře, nehraje k tomu patetická hudba dokonce ani tehdy, když se obětuje, aby vyřadil z boje nepřátelský tank. Vlastní stranu nikterak neglorifikuje a nejde ani o sypání si popele na hlavu, zobrazuje zkrátka každodenní život na frontě i v zázemí. To znamená, že vojáci nemluví o kráse vlasti a když, tak zcela civilním způsobem, když je k dispozici chlast, tak se naderou jak zákon káže, mezi důstojníky jsou chlapi, co se snaží brát svou práci opravdu důstojně, jakož i naprostá hovada. Válečný život je tu tak jak to bývá doopravdy, tedy dlouhé úseky nudy a napětí prostřídané tu a tam intenzivním střetem se smrtí, a ta tu přichází opravdu často i do vlastních řad. Drobné výtky, pro které nakonec neudělím maximum, se vlastně přesně shodují s názory kolegy gudaulina (na jehož doporučení jsem film viděl), tedy ne příliš vyrovnaná prostřední část filmu složená jen z malých epizodek a dle mého nedostatečné rozlišení hlavních charakterů, mimo asi tří jsem je nebyl schopen mezi sebou rozeznat. Jinak však jde opět o důkaz, že Evropané mají na to podobnými filmy jít zcela proti hollywoodským standardům (jen ze severských filmů lze doporučit 9. duben, Královo ne či Pod pískem), aniž by zároveň tyto filmy působily lacině a řemeslně odbytě. Právě naopak, tohle je využití filmového řemesla prvotřídní úrovně.

    • 4.5.2018  17:59

    Otravné hnidopichy upozorňuji, že tento komentář možná obsahuje přítlačná křídla. Takže, závěr ala Mars útočí to úplně zabil. To mi vážně chtějí tvrdit, že v celé lidské civilizaci vyznačující se tak širokým spektrem zvuků nikdy nikoho nenapadlo obrátit zvuk proti útočníkům? A údajně nezničitelný emzák lehne po jedné ráně? A zase jste tam museli rvát ten už vážně opruzující feminismus v té podobě, že otec se sice může hrdinně obětovat, to je dovoleno, ale nedej sufražetka, aby to náhodou byl on, kdo rodinu ubrání a zachrání. Zkrátka závěr, ano, od toho místa, které zmiňuje kolega DaViD´82, je na hlavu padlý, laciný a otravný. Když něco takového vidím v průměrně blbém filmu, jen nad tím pokrčím rameny, ale když mi to někdo předestře po tak nadějně rozehraném začátku, je to k uzoufání. Bylo by mi líto dát méně než tři hvězdičky, ale ta třetí má své cípečky hodně hodně ošoupané. P. S. Taky jsem si vzpomněl na Znamení, které je lepší právě proto, že konec nezazdí začátek, navíc v něm hrají sympatičtější děti.

    • 9.4.2018  11:39

    Dobrá připomínka, že Bean stále žije nejen v našich vzpomínkách. LOVE -> VOLE, aneb pro nás Čechy jeden vtip navíc.

    • 8.4.2018  21:57

    (Anti?)Westernová klasika, kterou jsem si dnes zopakoval po strašně dlouhé době, řádově tak po dvaceti letech. mezi westerny jde určitě o jeden z prvních, kdy je větší důraz kladen na lidské povahy čelící strachu než na akci samotnou (která trvá sotva pět minut).. Hrdina je čestný, ale není bez bázně, finální střet očekává se strachem a píše závěť. Město, které dlouho chránil se k němu otočí zády a ani jeho nastávající nemá jasno, zda má být svému vyvolenému oporou. Ve filmu též chybí jakýkoli sentiment. Pomalé tempo mi nevadí, důležitá je tu dusná atmosféra čekání. Trochu jsem si při sledování vzpomněl na jiný Zinnemannův film, Šakal, kde jako režisér také dosahuje účinku čekáním na to, co teprve přijde, a tichem.

    • 7.4.2018  17:29

    Neuvěřitelně nakopat a nesmírně zfackovat. Nebo, Neuvěřitelně sobecký a nesmírně arogantní. A ještě, Neuvěřitelně nesnesitelný a nesmírně postradatelný. Když mi ústřední postava fracka, který si zaslouží výše uvedené komentáře na svou adresu, přivádí na mysl myšlenku, že kdyby byl v tom baráku on, pak by mise možná splnila svůj účel, pak to nezachrání ani Max von Sydow (aneb sice jeho postava nemá v příběhu žádný smysl, ale zase se jeho hvězdné jméno bude v titulcích dobře vyjímat). Ale ne, Amícové musí i takovému individuu říkat, jak je dokonalý a znamenitý. Ne, není. Absolutní kýč prostý logiky. Proč tedy dávám dvě hvězdy místo zaslouženého odpadu? Jedna je za uvedeného švédského veterána, druhá za soundtrack, na kterém založila v sezóně 2016-2017 volnou jízdu moje oblíbená krasobruslařka (ano, je to venku, mám rád krasobruslení) Jevgenia Medveděvová, která se stala dne 31.3.2017 podruhé mistryní světa (a v jejímž podání dává jedna myšlenka příběhu smysl).

    • 2.4.2018  23:01

    Chtělo to pivo a, a... no zkrátka, co si Skotové dávají k pivu. I když mně by stačili utopenci či nakládaný hermelín. A pivo taky radši domácí než ty jejich ostrovní bahna. Každopádně muzikál a já to dokoukal celé, to je beze sporu úspěch. Ano, vlastně to nemá skoro děj, ano, vlastně je to strašně předvídatelné a ano, občas se tam chovají lidi jako pitomci (a to nemluvím o situaci, kdy se veprostřed dialogu přejde do zpěvu). Ale co, to jsou problémy taktéž mnohem výpravnějších a nabubřelejších produkcí přesvědčených o vlastní ženialitě, které sklízejí body diváctva bez vkusu a mozku. Nějaké to rodinné poselství mě vlastně docela těší, v dnešní době plné experimentů ve všem možném, včetně pokusů, jak tuto základní jednotku roz...(doplňte sami). Takže, ne úchvatně geniální, ne hudebně převratné, ale k dobré náladě sednoucí. A taky jdoucí proti mému pocitu, že v poslední době na ostrovech všichni zešíleli. P. S. Chtěl jsem dát tři, ale jak píšu komentář, zjišťuju, že film vlastně chválím nad původní předpoklad.

    • 1.4.2018  00:11

    Jevpatij Kolovrat aneb neser bohy-totiž ruského bohatýra. Možná že má každé ráno okno (ať už po ráně do hlavy, stakanu vodky nebo obojím) a nepamatuje si ani tváře svých bližních, ale seberte mu rodnou hroudu a zahraje vám kozáčka, že se zastavíte až u Ulánbátaru. Jistě, členové svazu Československo-Mongolského přátelství žijící v duchu hesla se Zlatou hordou na věčné časy a nikdy jinak to rozdýchají těžko, neboť slovo "legenda" ignorují a navíc v jejich představách je východní Slovan jakýsi omyl přírody, jenž měl být vymazán z historie a nahrazen šikmookými burany ze stepi, kteří dle jejich mínění v tom pílení ruských měst a osad nebyli dost důkladní. Ale já jsem rád, že dějiny v reálu o nějakých 140 let později dospěly až ke Kulikovu poli a já tak nevypadám jako hrdý nositel hepatitidy typu B. Mongolové 13. století, to zkrátka nejsou uvědomělí filosofové, jak nám je zprostředkoval třeba legendární seriál Marco Polo, ale horda hodná toho jména. Mno, co se filmu samotného týče, škoda, že se víc nedrží legendy, boj jeho 1700 věrných a rozseknutí mongolského vojevůdce Chostovrula vejpůl by v tomto podání mohlo vypadat pěkně. Technicky je to totiž celkem podařené (přestože styl ala 300 nemám rád), i choreografie bitev je zajímavá (až na klasické nadužívání zpomalovaček, to by si konečně mohli odpustit), ale vlastně je těch bitek celkem málo a jsou to kromě toho takové malé přepady a střety. Holt dědictví rudého partyzána, které je aplikováno i někam, kam nepatří. Nejvíc se mi asi líbila výtvarná stránka, kostýmy, šperky, stavby, hodně mě zaujalo využití barev (sytá modrá). Horší je to s plynutím děje a dialogy, což je ostatně problém řady ruských filmů. V tomhle případě jsem ochoten souhlasit, že děj je příliš podřízen akční estetice a bojovým scénám vůbec, tím víc mě mrzí, že ten závěr víc negradoval, ta závěrečná bitka o kopeček ne že by byla špatná, ale čekal jsem víc. No, bylo by na místě poděkovat, zhodnotit a tak, takže neurazilo, docela zabavilo, úroveň slušného průměru nepřekročilo.

    • 17.3.2018  22:38

    Protože mi vybouchl kamarád, nehasil jsem žízeň v hospodě a místo toho koukal na Hořím, hoříš, hoříme. Bylo hezké po dlouhé době vidět Jennifer Connelly, tím bych asi spláchl celý komentář.

    • 6.3.2018  10:36
    1941 (1979)
    odpad!

    Fakt neuvěřitelně blbý.

    • 2.3.2018  19:33
    Bratr Paleček (TV film) (1988)
    ****

    Tato, jak praví kolegyně jezinka.jezinka, historická hra pro děti představuje velmi idealizovaný, avšak možná právě proto hezký pohled na dobu panování "husitského krále" Jiřího z Kunštátu a Poděbrad. Svůj účel, tedy přiblížit jednu historickou dobu dětskému divákovi, však myslím plní víc než dobře (alespoň mně se to jako klukovi vždycky líbilo). je škoda, že takovýchto historizujících příběhů pro děti nevzniklo více. Mimochodem po stránce vzhledu bych věrohodnějšího představitele posledního (a v jistém smyslu možná i prvního) skutečně českého krále hledal těžko.

    • 26.2.2018  12:13

    Tolikrát jsem to viděl, a teprve včera jsem si uvědomil, že tam hraje i Svěrák. Hrabal mi nikdy k srdci nepřirostl, nicméně "Inzerát" jsem byl nucen v rámci středoškolské povinné literatury vstřebat. Díky tomuto porovnání vím, že je mi opravdu bližší na plátně (pokud mi sedne, což není zdaleka vždy) v Menzelově zpracování než skrze tištěné řádky. Ze všech nejvíc mě vždy upoutají Galatíková coby kovaná ideoložka (vidíte ty přisluhovačky imperialismu) a Šmeralovo roztomilé podání prof. Nejedlého (s neroztomilým dopadem): "A chleba bude. A máslo bude. I smetana bude. I Fibich a Dvořák. - Ano, hudba se ztratila, ale oni se taky ztrácejí lidi."

    • 15.2.2018  16:53

    Jediné, co je na tomhle filmu zajímavé, je občasný pokus o pohled z druhé strany. Jinak slabota s často příliš neprůstřelnými hrdiny. Viděno někdy začátkem 90. let.

    • 5.2.2018  19:06
    BLate Night Show (TV pořad) (2018)
    odpad!

    Když se postarší žena chová jako puberťačka, někdy to k smíchu je. Když se jako puberťák chová čtyřicátník, je to k pláči vždycky.

    • 4.2.2018  20:30

    Hned jsem si myslel, že je to adaptace knihy napsané před delší dobou. Dialogy se totiž vedly ve větách rozvitých, postavy byly poněkud hlubší, atmosféra skutečně odpovídala době, ve které se film odehrává, a příběh se nezaměřoval na menšiny. Zkrátka závan té Evropy, kterou dnes moc často nevidíme. Neříkám, že to bylo dokonalé, ale taková uměřená romantika klasického ražení přijde občas k chuti.

    • 4.2.2018  00:14

    Tak trochu guláš ruského, potažmo slovanského folklóru, říznutého disneyovským přístupem, ale kupodivu to na mě docela fungovalo. Sice spíš v jednotlivých scénách než jako celek, ale občas jsem se od srdce zasmál. Hlavní nehrdina je možná až moc jalový, jak je dneska zvykem, ale není to přehnané. Dal bych tři, ovšem za Vasilisu i za Varvaru nezbytně jednu přidám. Ach, ty slovanské geny...<3 Vedle děvčat ještě třeba zmínit Lavroněnka, který by z fleku mohl dát Kostěje v něčem vážnějším.

    • 21.1.2018  14:02
    Cesta do pekla a zpátky (TV film) (1996)
    ***

    Pohádku o napravení líného Vaška jsem si nemohl nechat ujít. Ostatně, když jsem byl malý, táta mi vyprávěl pohádku, jak zlobivého kluka Vaška odnesl čert s bubákem, takže jsem měl takový pocit povědomosti :)

    • 21.1.2018  13:57

    "Ona se trefila." To byl tedy zázrak, podle toho, jak holky házely, by netrefily ani vrata od stodoly. Doufám, že z těch jablek potom udělaly aspoň jablečný koláč, jinak by jich byla škoda na přestárlého "mladého krále". Pohádky Svatavy Simonové mám celkem rád (až na tu obvykle disharmonickou hudbu Ladislava Simona), "televizní výprava", jak si mnozí stěžují, mi vůbec nevadí, ovšem scénář musí stát za to. Což, nutno říct, není zrovna tento případ. Mimochodem, že Adriana ukradla sestře jablko je špatné, ale že Mariana čítovala s kouzelným jablkem, to je v pořádku :) Díky za Věru Galatíkovou a Andreu Černou, díky kterým je to celkem snesitelná pohádka. Ostatně i to Gastonovo "já si ji vychovám" má něco do sebe. P. S. na konci mě napadlo: "Mlýn zase mele, chachacha!"

    • 12.1.2018  21:42

    Neměl bych, ale stejně se od toho nemůžu oprostit. Ten rasově kvótový černoch z lidu znalý antické literatury mě tam prostě sral. Co se zbytku týče, místy velmi vtipné, klasicky podané, i když dialogům občas trochu jiskry chybělo. V nich Nejtemnější hodina ztrácí na Královu řeč asi tak dvě délky. Nikoli koňské, ale Churchillova nezbytného doutníku. Nejlepší věty tak zaznějí v premiérových skutečných projevech. To se to pak píše, když je půl práce hotovo.

    • 7.1.2018  02:24

    Jaroslav Foglar napsal knihu Devadesátka pokračuje. I Dean Devlin zjevně chce, aby devadesátky pokračovaly, s tím, že jeho přání nezahrnuje junácký klub, leč specifický žánr, jaký v té době dodávali Emmerich a Bay. No a výsledkem je nejlepší parodie právě tohoto žánru, sice nezamýšlená, ale tak zábavná, že ani nevím, kdy jsem naposledy viděl tak dobrou komedii. Řešení rodinné krize propletené se záchranou světa, sliby "já se vrátím", prezident USA v srdci dění, "zcela nečekaná" identita hlavního záporáka, spousta mrtvého komparsu, zatímco celý svět oplakává hlavního hrdinu (předčasně, protože Němci jsou všude jako doma), přemoudřelé děti, rodinné usmíření opět prolnuté se záchranou světa, zkrátka co člověka z těchto obvyklých klišé napadne, to tu najde. Objektivně by to bylo na odpad, ale vzhledem k tomu, že kina jsou plná komiksových sráčů, proti kterým je tohle příjemná změna, jakož i k tomu, že jsem se nejen fakt řezal smíchy, ale dokonce i pocítil určitou nostalgii po době mého mládí a filmového zrání, uděluji Geostormu krásnou jednu hvězdičku.

    • 3.1.2018  12:05
    TIE Fighter (2015)
    ****

    Pro jednou jsou hrdinové profíci od Impéria a ne povstalecká sebranka, za to body hore :)

<< předchozí 1 2 3 4 19 37 55 73
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace