Poslední recenze (10)
Jumanji (1995)
Jako dítě jsem tento film zbožňovala a musím uznat, že i po letech je to stále fajn.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Popravdě, jsem trochu v rozpacích. Na jednu stranu film obsahuje spousty nezapomenutelných scén, u kterých se člověk doslova válí smíchy- debata o znásilnění Hermiony, vymítání Jonaha Hilla, Michael "who took my fuckin cell phone man" Cera nebo pokračování Travičky zelené. Jenže je tu i spousta vyloženě debilních pasáží s hodně trapnými vtípky. Summa summarum dávám 3 hvězdy...možná 3,5 za ten wtf konec :)
Constantine (2005)
Nečekaná pecka! Keanu Reeves jako zatraceně cool hrdina, který vykouří snad karton cigaret denně, nemá problém sejmout pár démonů a bez mrknutí oka vyfuckuje Satana. A to vše bez zbytečných keců! Film rozhodně není dokonalý, ale celé dvě hodiny si udržuje skvělou temnou atmosféru a proti hereckému obsazení nemám nejmenší výhrady. Dost mě potěšilo netradiční pojetí archanděla Gabriela v podání Tildy Swinton. Zkrátka jsem se dobře bavila a to je pro mě to nejdůležitější.