Oblíbení skladatelé (8)
Dle mého názoru nejplodnější a nejnápaditější skladatel nejen současnosti...a můj nejoblíbenější. V závěsu za ním je následující James Horner.
James Horner
Nejlepší filmy:
Vetřelci (1986)
Čistá duše (2001)
Statečné srdce (1995)
Alan Silvestri
Nejlepší filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budoucnosti (1985)
Predátor (1987)
Ennio Morricone
Nejlepší filmy:
Tenkrát na Západě (1968)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Tenkrát v Americe (1984)
Howard Shore
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Alexandre Desplat
Nejlepší filmy:
Králova řeč (2010)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Bill Conti
Nejlepší filmy:
Rocky (1976)
Magická hlubina (1988)
Správná posádka (1983)
Vladimir Cosma
Nejlepší filmy:
Zvíře (1977)
Asterix v Británii (1986)
Prožít si své peklo (1977)