Poslední recenze (143)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Podle mě, jeden z nejlepších dílu Harry Pottera.
Ostře sledované vlaky (1966)
Dle mého názoru dost přeceňovaný film, neřikám rozhodně že je špatný, ale je tam několik hluhých nudných nezaživných míst. Rozhodně od pana Bohumila Hrabala jsou mnohem lepší filmy jako Postřižiny, nebo Slavnosti sněženek. Ostře sledované vlaky jsou oproti tomu slabší dílo.
Tetovaný (1968)
Za mě jedna z těch lepších Funesových komedií, i když ne tak známá. Spojení dvou rozdílných charakterů Louis de Funese a Jeana Gabina, mě hrozně moc baví a vzájemně se úžasně doplňují.