Recenze (2 675)
Neporazitelný - Myslel jsem, že jste silnější (2024) (epizoda)
Totální lahůdka a důkaz o tom, že je tohle strop animovaného seriálu !!!!
Železní bratři (2023)
Zajímavý autobiografický snímek ze světa wrestlingu, avšak forma mohla být daleko lepší. Obávám se, že na snímek rychle zapomenu. 65%
Argylle: Tajný agent (2024)
Když se snažíte něco smažit, aby to bylo pěkně bylo pěkně zlatavé a křupavé. No vy to, ale připálíte a nedá se to téměř jíst. To je přesně příklad tohoto snímku. Od Matthew Vaughna jsem čekal hodně, ale kvalita jeho snímku jakýmsi záhadným způsobem upadá... 40%
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Velmi pohodová oddychovka se skvělým tempem bez hluchých míst. Jde vidět, že si to Cruise značně užívá. 80%
Duna (2021)
Velkolepý skvost, který zahajuje éru sci-fi 21.století, kde svou kvalitou byli Vetřelci, Terminátoři či Star Wars v 20. století, nyní bude Duna v tom dalším. 90%
Wonka (2023)
Pozor! Velmi sladké! Styl Paula Kinga tu je, i kdyby jste se do země propadli. Dětský humor, přitroublost postav a občas trapný humor. No, ale pokud se ve vás probudí dítě, které otevře snímku srdce a hodí za hlavu jakoukoliv negaci, tak dostane spolu s poutavým vizuálem, zajímavými postavami a sváteční atmosférou jeden z nejsladších dárků za dlouhou dobu. 8/10
Silent Night (2023)
Už tam u Johna Woo chybí ambice vládnout akčnímu žánru, ale dělá si to po svém a snaží se až zajímavým způsobem obcházet svou vlastní tvorbu. Díky realističnosti snímku působí filmy z 80.tek jako komiksové filmy. Sám si teď pokládám otázku, co je špatně a co dobře, ale hodnocení mi může jen napovědět. Myslím, že snímku tohoto tónu, chybí právě lepší hudební doprovod, který avšak ke konceptu snímku a samotnému nazvu by dělal překážel. 7/10
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Nejlepší Pinocchio, co kdy byl vytvořen. 80%
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Tak tohle raději nemělo vzniknout. Dalo se na tom zkouknout jen pár akčních scén se Stathamem, ale na víc už si časem ani nevzpomenu. 40%
Pavučina (2023)
Velmi slibná první polovina, ve které se nám postupně realisticky odkývá děsivé tajemství, které je pak pošlapáno závěrečnou nerealističností. 6/10