Recenze (2 675)
Neon Demon (2016)
Kde byla "Černá labuť" světem baletu je "Neon Demon" světem modelinku. Ovšem se nejedná o film pro klasické publikum.
Fantastický pan Lišák (2009)
Dokonalý animák, ve kterém jde znát rukopis pana Andersona a je to vážně nádhera sledovat, že i v animáku je zřejmá jeho forma práce.
Rosemary má děťátko (1968)
Vybudovat hrozivou hororovou atmosféru jen za pomocí herců a scén bez děsivých scén dnešní doby ? Jde to a zatraceně dobře ! Klenot, který jsem dlouho obcházel, což byla chyba.S klidným svědomím přirovnatelné k Hitchcockovým kvalitám !
Zúčtování (2016)
Nejlepší film 2016. Totální řezba a Ben Affleck tu sehrává jednu z nejlepších rolí akčních hrdinů v dějinách. Už od začátku jsem tušil, že to bude bomba a v polovině jsem už jen žasl blahem.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Po 33 letech film, který svým přístupem, pasážemi, scénami a vůbec vším je nejblíže původní staré trilogii (4-6). Film ocení je pravý fanoušci, kteří brali Star Wars jako velkolepé války a né jen bitvy se světelnými meči, ale i postupné budování k epickému zakončení. S klidem mohu říci, že Rogue one se vydalo lepší cestou než navazující 7 díl a byla radost sledovat díl skládačky spojující přechod mezi novými a starými díly.
Jednej správně (1989)
Přirozený pohled na černošskou komunitu s dávkou humoru v jednom horkém dnu.
Sedm statečných (2016)
Nelze vylepšit či dorovnat tak skvělé klasice, ale dát ji nový kabát, efekty a nápady, postavy. To by i šlo. Záporák tu byl sice naprosto k ničemu, ale ta základní banda sedmi statečných mě prostě bavila !
Predestination (2014)
Tak tohle mi totálně rozm.dalo mozek. Dramatičtější, citlivější a menší bráška Počátku.
Sebevražedný oddíl (2016)
Né až tak "cool" a zábavné jak sliboval trailer, ale přesto je to skvělá podívaná. DC vesmír mě vždycky bavil a líbí se mi objejovat nové postavy. Jared Leto byl skvělý Joker, ale Heatha Ledgera nikdy nikdo nepřehraje, i kdyby se mohl rozkrájet.
Doktor Strange (2016)
Nejsilnější Avanger !!! Nejpůsobivější úvod, který jsem kdy v comicsu viděl. Už od počátku jsem seděl zadřený v sedačce a zastavoval se mi dech nad mocí efektů, kterými tenhle film disponuje. Od počátku a Interstellaru méně vážnější, ale i tak se může řadit mezi ty filmy, které pojednávají o jiných úrovních či času :)