Recenze (2 675)
Hrátky s čertem (1956)
tuhle pohádku žeru
Mrazík (1964)
Asi nejlepší ruská pohádka. V ČR kult. No a o vánocích nesmí nikdy chybět !!!
Šíleně smutná princezna (1968)
zábavná pohádka z nej zpěváky té doby
Byl jednou jeden král... (1954)
Úžasná pohádka, kterou budu moci pořád a pořád dokola. "Přiměřeně, přiměřeně" :D
Prázdniny pana Beana (2007)
Jen siriál měl tu uroveň a zábavu, tohle je opravdu trapné a vůbec, když Mr. Bean mluví, tak je to vážně k ničemu
Mlčení jehňátek (1991)
Tak tohle bylo úchvatné dílo. Výborná atmosféra, napětí a hudba. Anthony Hopkins co by Hanibal Lector byl výborný a zapsal jsem tímhle do dějin filmu. Bravo :)
Štěstí (2005)
Bolek zase pil, ale tentokrát to není taková mela jako u Kurvahošigutentag a zároveň je to o něčem jiném a to o životě obyčejných lidí
Kurs sebeovládání (2003)
"Tys vážně prznil postiženou ?" :D:D, výborná komedie o psychopatech a sebevědomí
Psanec Josey Wales (1976)
Westerny moc v lásce nemám, ale Eastwooda to dokáže povznést na opravdovou kvalitu takže ****
Když se setmí (2004)
* za děj a druhá * za úžasnou Salmu Hayek...