Recenze (2 675)
Šišouni v New Yorku (1993)
Budeme mít kuželku !!! Bláznivina s velmi inteligentními mimozemšťany.
Barva peněz (1986)
KULEČNÍK !!!! Paul Newman jako učitel Toma Cruise jak se mají vydělávat peníze přes kulečník. Pěkný film.
Střelený (1996)
Taková pohodová komedie s příjemnou dvojkou (D. Wayans a A. Sandler) Klasickej průměr, ale pár fórů stálo za to.)
Bertha z dobytčáku (1972)
Bertha je celkem lolitka k pohledání. Pozná tu mnoho věcí, ale vždy se do nich rychle dostane. David Carradine potěšil. Takový konec co je tady jsem fakt nečekal, fakt paráda.
Gangy New Yorku (2002)
Scorsese opět potěšil. Hned na začátku vrhl nejlepší scénu z celé filmu a pak se film trochu nesl v duchu začátku. Dost mu dalo zabrat, aby se udržel, ale já se celkem bavil a se skvělým Danielem Day-Lewisem (řezníkem) to byla fakt řezba. Jinak na první setkání Scorseseho s DiCapriem povedené.)
The Haunted World of El Superbeasto (2009)
Zvrhlej animák od Roba Zombiho.
Vyvrženci pekla (2005)
Pokračování příběhu rodinky, která měla plný barák mrtvol a dělala s nimi moc pěkné věci :) Tady už není taková hororvá atmosféra jako v prvním díle. Předbíhaj se tu v krutost trojka z rodiny (Klaun, Otys a bloncka) vs. šéf policie...
Romeo a Julie (1996)
Moderní Romeo a Julie. Film má momenty, které jsou fakt báječné a nezapomenutelné. Ale chvilemi jsem kapec nechápal.
Téměř smrtonosná past (2001)
Naprostá vyjebanost, která má asi zhruba 5 trochu vtipných momentů. Jinak je to parodie na "Smrtonostná past" a " Hra smrti", která ty filmy totálně ponižuje.
Dům tisíce mrtvol (2003)
Začalo to pekelně slibně. Sid Haig je podle mě skrytý talent a můj oblíbenec. Je tak cool zhruba jak Danny Trejo !!!. Pustupně se z road-horru stal tak trochu Texaský masakr. Asi zhruba posledních 10min. jak kdyby k filmu vůbec nepatřili a byly až pozděny dodány, TOTÁLNí MASAKR !!!!!!!!!!!!!!!!!!