Recenze (2 675)
Pláž (2000)
Tak tohle byl ráj. Vizuálně i zvukově dokonalé. Rozjezd to mělo úžasný, později se to trochu změnilo, ale pořád jsem se bavil. DiCaprio byl naprosto skvělý. Takový pěkný film na léto prostě :)))
Mise (1986)
Velmi smutný film o víře a naději na spasení. De Niro s Ironsem byla opravdu zajímavá kombinace :) Hl. musím vychválit hudbu, která dějovou frekvenci podbarvila natolik, že jí přidala ostrost a věrohodnost.
Zombieland (2009)
Jednoduché, svěží, zábavné, béčkové, naprosto odvázané, brutální, krvavé, romantické a i chvilemi smutné. Tak tohle byl opravdu nářez !!!!! Bavil jsem se královsky ! A tomu klučinovi jsem pořád držel palce !!
Rocky Horror Picture Show (1975)
Bizardní, nemravné a sklandální. Králem toho všeho je Tim Curry, který se ve své roli zvraceného (ani nevím co byl) se opravdu vyžíval. Některé songy mi nesedly a některé zase hodně. Jedná se rozhodně o oreginalní snímek a zároveň parodie na starší horory.
W. (2008)
Další (třetí) politický film od Olivera Stona. Josh Brolin byl opravdu vynikající, ale snímek a téma snímku byla velmi velmi nudné. Tady Stone nešel příliš do politické hloubky, ale spíš opravdu do života George Bushe. George se jeví jako namyšlený, ale přesto sympatický chlapík. A zase jak už jsme viděli v Nixonovi je na prezidenta vyvíjen strašný nátlak.
Základní instinkt 2 (2006)
Naprosto nudná blbost, která se chce vést v úspěchu prvního dílu. Sharon a všichni dělají z její postavy rádoby někoho ! zatím co v prvním díle byla tajmenost a atmosféra, obsazení a za něco to vůbec stálo.Tak tak jsem to dodíval, ale konec to zachránil před odpadem! Hnus ta dvojka !!!
Nixon (1995)
Další kvalitní politické drama od Olivera Stona. Po JFK menší propad a větší nuda. Takový životopisný snímek o prezidentu Richardovi Nixonovi, který se do své funkce dostal jen díky zastřelní Kennedyho. Anthony Hopkins si roli Nixona vzal za svou a vložil do něj duši. A díky tomuhle filmu pochopí každý, že Nixon byl tak tajemný, tvrdý, zlý a neústupný- jen proto aby si držel důstojnost a odstup. Protože v soukromí byl velmi slabý, tedy spíše obyčejný člověk s dobrým srdcem.
Alice už tu nebydlí (1974)
Takové jednoduché drama ze života určené spíše pro ženy. Film o tom, když žena zestárne, má na krku divoké dítě a ztratila svého manžela...
Mys hrůzy (1962)
Naprosto poctivý Thriller a asi nejelpší téma typu Thriller "Mys hrůzy". Samozřejmě, že Scorceseho verze byla lepší. Dal jí barvu, výborného vymakaného De Nira a parádní režie. Tu je snímek trochu starší, ale ti herci jsou geniální. Gregory Peck a hl. Robert Mitchum, který podal postavu "Max Cady" i děsivěji jak zmíňovaný De Niro.
Poslední pokušení Krista (1988)
Velmi poctivé zpracování náboženského tématu o Kristovi. Willem Dafoe podal opravdu úctihodný výkon a já mu toho Ježíše i věřil. Opravdu pěkné.