Recenze (2 675)
Anastázie (2003) (seriál)
Telenoveli z Ruska ? odpad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Předchůdce velmi křehkých vztahů - bleeee
Yago, syn džungle (2001) (seriál)
hrůza !!
O Rei do Gado (1996) (seriál)
celkem hůmorná telenovela ( to jediné ji zachránilo od hořícího kotle )
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
příliš tenké obvody fakt nemusím
Kassandra (1993) (seriál)
cikánka z cirkusu se zamiluje do bohatého muže, který ji chce z té škarpy vytáhnout, ale to nedovolí její bratr...
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
1.místo mluví samo o sobě
Báječní a bohatí (1987) (seriál)
dívat se na zazobance ?...opdad !
Tak jde čas (1965) (seriál)
snad nekonečný seriál, ve kterém jsem jednou zahlédl i hororovou atmosféru, takže bych to do koše neházel :)
Profesionálové (1977) (seriál)
výborný seriál, jen kdyby byl Doyle dobrej jak Body, tak dám snad plnou...