Recenze (4 625)
Údolí slz - Rain on Us! (2020) (epizoda)
V podstate sme sa v príbehu veľmi nikde neposunuli, na niektoré otázky sme dostali odpoveď a na niektoré už tušíme odpoveď. Táto epizóda nie je nudná, aj keď sa veľmi v nej neudeje.
Slovania - Muž bez mena (2021) (epizoda)
Absolútna dejová nuda! Koniec epizódy však naznačil o čom bude ďalších 11 častí (pokiaľ sa nemýlim) a tak silne pochybujem, že ma tento seriál nejako veľmi zaujme. A mám zatiaľ malý problém, že mi to pripomína snímok Romulus (2020).
Zlo nikdy nespí (2016)
Nevýrazný a nezaujímavý príbeh. Skôr som mal pocit, že sledujem nejaký televízny film, ktorého úlohou je vyplniť čas medzi reklamami.
Cosmoball (2019)
Neviem či ide o detskú fantasy rozprávku, alebo má to byť solídny sci-fi snímok. Pre mňa je to nepozerateľná záležitosť, ktorá obsahuje doslova trápne momenty.
Zločiny Velké Prahy - Zmizelá (2021) (epizoda)
Je mi ľúto všetkých tvorcov tohto seriálu, od filmárov, cez hercov, komparz až po catering. Seriál ma prestáva zaujímať.
Údolí slz - Stuck on the Hill (2020) (epizoda)
Po relatívne dvoch zaujímavých epizódach prichádza nezaujímavá a nudná. Snáď ich nebude viac, pretože seriál sa ma emočne nedotýka a preto okrem vojnových scén ma ani veľmi nebaví.
Last and First Men (2020)
Zbytočný film! Zvuková stopa možno prezentuje svojím spôsobom sci-fi scénu a ako rozhlasovú hru by som si ju vypočul, ovšem pohyblivé obrázky sú pre mňa nič hovoriace betónové ornamenty.
Bloodshot (2020)
Naivný a hlúpy akčný príbeh, v niektorých momentoch silne trápne scény. Zrod ďalšieho komiksového hrdinu sa podľa mňa nepodaril.
Aladdin a lampa smrti (2012) (TV film)
Lacné a škaredé. Očakával som stratu času a to som aj dostal.
Údolí slz - Strength of My Foes (2020) (epizoda)
Viac akcie, viac dynamiky, menej nudného balastu. Spokojnosť na druhú.