Recenze (4 625)
Patriot (2000)
Pre mňa priemerne nezaujímavý snímok. Možno keby som bol obyvateľ USA a veľký patriot čo nenávidí Britské impérium... možno by sa mi to páčilo.
Lampióniky (1975) (TV film)
Chudák Ctibor Filčík. Naozaj mi ho bolo ľúto, teda jeho postavy ako všetko prehajdákal a ako naivne sa nechal balamutiť.
Zúčtování v zóně 51 (2007)
Neskutočne primitívny snímok. Fakt je záhadou kto sponzoruje takéto mega-blbiny a ešte keď toto sa objaví na televíznej obrazovke tak koniec sveta je na obzore! Toto nie je béčko - toto je humus!
Šarlatová sůl (2008)
Veľmi slušný thriller so zaujímavou zápletkou, ale jeho problémom je minutáž, preto je mierne nudný a to mu uberá na kráse. Na danú minutáž to chce viac dynamiky a zvratových situácií, ktoré nenechajú diváka chladným.
Soudce a vrah (1976)
Absolútne nepozerateľná záležitosť a moje obrovské sklamanie. Žiadna napätie, žiadna atmosféra, žiadne vyšetrovanie. Totálne pochabý film!
Paisa (1946)
Nie som očarený, teda som absolútne neočarený. Neviem ale okrem toho, že je film čierno-biely, nie je v ňom nič príťažlivé.
Copak je to za vojáka... (1987)
Toto jeden z tých snímkov na ktoré sa dá pozerať niekoľkokrát behom roka a nenudia. Úvodná naháňačka je dokonalá.
Robin Hood (2010)
Príbeh je scenáristická fantázia kde sa s históriou trepe piate cez deviate. Ale zhruba hodinu je tento snímok sledovateľný. Potom sa žiaľ zmení na nič nehovoriacu rozprávku.
Pohanský král (2018)
Snímok je úplná pochabosť. Škoda času, pretože sledovať nezmyselné a úmyselné prekreslenie historických udalostí nemá zmysel.
Mŕtvi učia živých (1983)
Neber úplatky, neber úplatky a neber úplatky! Už to bolo u Jáchyma a opäť sa nepoučili. Inak silná psychologická dráma.