Recenze (26)
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Raději bych sel šel zabít, než si tohle znovu pustit.
Gaia (2021)
Parazitujícíh houby, vzhled monster a zvuky monster...jsou totální vykrádačka The Last of Us.
Ferry (2021)
Po vyborném Undercoveru, je tohle hrozná nuda. Kdyby to bylo smrsknuté do seriálové stopáže a promítáno jako úvodní díl, tak ok. Ale takhle ne...
Chalífát (2020) (seriál)
Dokonalost.
Joker (2019)
Depka od začátku až do konce.
Černobyl (2019) (seriál)
Neskutečné...a přitom tak skutečné...
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Po čtyřech slabých dílech konečně přišlo to, na co jsem čekal. Ano, bylo tam pár nelogičností, ale co? Ve finále to vůbec nevadilo, protože jsem celý díl seděl s ústy dokořán a ani nedutal. Možná to bylo tím jointem, ale fakt jsem si tenhle díl neskutečně užil. Konečně přišel návrat k těm pravým GoT. Ti co tady po téhle epizodě naříkají, tak asi patřili k fanouškům Dany, bohužel…
Skleněný (2019)
2 a 1/2*.
Sestra (2018)
1 za to prostředí /kulisy, jinak by to byl odpad.
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Horší animák jsem neviděl