Recenze (15 717)
Mordi e fuggi (1973)
Keby to bolo klasicke polizziotteschi, tak to nadhodnotim, takto je to mix zanrov, a ziadny z nich poriadne nefunguje. este aj tie autonahanacky su slabe - chcem rev motorov, kviliace pneumatiky, pokrceny plech a vonu benzinu. Nic z toho tu nie je : 15 %
Slunečnice (1970)
Hodne smutny pribeh na pozadi WWII. Malokedy sa vidi tak smutny film, njma koniec fakt stoji za to : 95 %
Diamonds for Breakfast (1968)
Prvy film rezisera Christophera Morahana je rezisersky amatersky, napokon reziser nemal skusenosti. Ako komedia je to strasne strnule, neda sa ani poriadne zasmiat, herecke vykony o nicom, asponze sa herci snazili : 45 %
Podvodníci a milovníci (1976)
Len taky znesitelny priemer, ktory navyse behom casu brutalne zostarol. Nema to tempo, dialogy ma po polhodine zacali nudit a uspavat : 50 %
Filantropica (2002)
Mily film o stredoskolskom ucitelovi, ktory zije v akomsi rumunskom meste. Film dobre zobrazuje rumunsku realitu po roku 1989, rumunske realie na urovni : 85 %
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Slaby polsky pokus o horor, ani tie lesy neboli strasidelne, masky boli az priserne gumove : 20 %
Cuibul de viespi (1986)
85 %
Hříšné město (2006)
Film, ktory krestanske cernoprdelniky moc radi nemaju : 65 %
21 mostů (2019)
Mna fascinuje toto prostredie neewyorskych noci, skorumpovanych policajtov, okrem jedneho neuplatneho. Kasting sa vydaril, myslim vsak, ze Boseman /Avengers 2018/ nevedel hrat. Okrem neho som videl aj Krajcira Kitscha /Americky Zabijak/, o nom si myslim, ze je to dobry herec. Zvysok mi uz potom nic nehovoril. Tematicky ladenych filmov su tu stovky, pre mna teda nic vynimocne : 60 %
Místo pro lásku (1968)
Neskutocny herecky koncert Mastroianniho a Faye Dunaway. Treba oddychnut od hororov, lebo idu na mozog : 95 %