Recenze (15 717)
Moudrá krev (1979)
Toto by sa hodilo na dnesnu zakonspirovanu scenu na Slovensku, Ako som si vsimol, SR je asi najzakonspirovanejsi stat v EU, Ludia tu veria takym koninam /Croft/ ze mi mozog stoji nad tym 77 %
Seznam Adriana Messengera (1963)
No konecne . Pravy drsny spionazny studenovojnovy film presne tak, ako to Martin ma rad. nadych mysteriozna, do to sa montuje tajna sulzba, asponze nie je trojpismenkov a z USA /trojpismenkove tajne sluzby su uz uplny folklor diky Pistovi Segosovi/. Dopitak dobre pise ze ide o detektivku s vrahom. Kirk Douglas bol umna vzdy len taky priemer, najma ma potesila ucast Lancastera, Mitchuma a vtedy krasnej Dany Wynter. mysteriozno sa na konci filmu perfektne vyjasni, jasna spokojnost 79 %
The Kremlin Letter (1970)
Film som videl len kvoli mojim dvom oblubenym hercom - Orson Welles a Max Von Sydow. Tuctovy spionazny studenovojnovy film, tema jé ZSSR, USA a kontinentalna Cina, asponze sa tie reci dali pocuvat /u Dzeka Rajena 2014 sa nedali/ : 62 %
A Walk with Love and Death (1969)
Som vzdy vedel uz pri registarcii na tuto databazu, ze najdem film plne poplatne dobre, ktore behom casu pravom su v zaprasenom najtmavsom kute ´filmoveho archivu. Fakt ma zmysel ista zabehat /alebo hocijaky iny sport, proste dat si pohyb/ pred filmom a potom si to pustit maximalne ako kulisu, K filmu len strucne : retronuda, bez intelektualnej a filmarskej hodnoty : 44 %
Hříšný Davey (1969)
Toto som pozeral uz v stave polospanku a musim napisat, ze Johnovi Hurtovi nejdu roly ake mal tuna : 0 %
Sbohem, armádo (1957)
Beletriu necitam, ma rad literaturu, ale len odbornu, milujem encyklopedie, kronoiky, ucebnice fyzaky, chemie, ... prirodnych vied. Viem este zo strednej skoly ze toto bolo priserne nudne citanie /tusim ze to bolo povinne/. Noi tak som si pozrel film. Vacsinou som si u sfilmovanych knih zvykol hovorit, ze kniha je lepsia, tu ne. Tu je kniha rovnaka nuda, na ktoru treba plechovu prdel ako film - minutaz je vrazedna a plechovu prdel tu treba tiez zadovazit. To ja nemam plechovu prdel, mam len tu klasicku a to este rozcesnutu napoly na dve polky. To uz mohol rovno natocit ten profesionalny nudil Jean Luc Godard 49 %
We Were Strangers (1949)
Kubanska historia davno pred notoricky znamym Fulgencio Batista Y Zaldivarom, tusim rok 1933 ajk si dobre pamatam : 62 %
In This Our Life (1942)
Opat palti, ze v starinkach sa oplati hrabat a da sa hned objavit aj nejaky stary zabudnuty klenot. Tuna ide o hodne drsnu rodinnu dramu. musim suhalsit s tym, ze Bette Davis /What ever happened to Baby Jane/sli halvne perfektne zaporne roly, tuna mala tiez taku. Pre milovnikov ohna je tu aj lesny poziar a romantika : 84 %
Alamo: Třináct dní ke slávě (1987) (TV film)
Rok 1836 a obliehanie pevnosti Alamo mexickými armádami. televizny film,a le aj tak jeden ztych lepsich nez Kennedyho hrozy tapu The Trouble with spies, Louis L´amour Down the long Hills alebo Sidekicks 1974 : 70 %
Problémy se špióny (1987)
Zeby odpoved Burta Kennedyho na vtedy popularne filmy o 007 -ke ? Jdi an to od S/Th bola odpoved na bondovky. odpovedi na bondovky som videl uz spustu, toto je len dalsi ciry podpriemer 5 %